ناراحتی استقلالی‌ها از پرداخت نشدن مطالبات‌

به گزارش مشرق، در حالی که کمتر از ۱۸ روز به شروع مسابقات لیگ برتر باقی مانده است، هنوز بازیکنان تیم فوتبال استقلال درصد اول قرارداد فصل جدید خود را دریافت نکرده‌اند.

این موضوع به خصوص برای بازیکنان جدید مشکل‌ساز شده است، چرا که برخی از آنها در هتل زندگی می‌کنند. باشگاه استقلال چندی پیش اعلام کرد تعهدی برای اسکان بازیکنان ندارد، اما برای آنها هتل رزرو کرده است.

برخی بازیکنان جدید دنبال دریافت درصد اول قراردادشان هستند تا منزلی برای خود اجاره کنند، اما این اتفاق نیفتاده است. همین مسئله باعث ناراحتی آنها شده است و از سرپرست تیم پیگیر پرداخت مطالبات‌شان هستند.

مدیران قبلی استقلال پیش از بازی با الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردند که مربوط به فصل گذشته بود.

مدیریت جدید استقلال به دنبال حل مشکل انتقال پول مهدی قایدی به حساب باشگاه و مشخص کردن اسپانسر فصل آینده هستند تا مشکلات سال‌های اخیر دوباره تکرار نشود.‌

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حاشیه‌ها استقلال را از قهرمانی دور کرده است

ج اکتبر 1 , 2021
به گزارش مشرق، علیرضا واحدی نیکبخت در مورد شرایط استقلال بعد از تغییرات مدیریتی، گفت: من معتقدم باید به آقای آجورلو زمان داد تا بتواند برنامه‌هایش را در استقلال پیاده کنند. ایشان در اولین اقدام قرارداد فرهاد مجیدی را به مدت سه فصل تمدید کرد و این اتف...