می‌خواهم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم

به گزارش مشرق، وریا غفوری درباره شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: قبل از شروع قرنطینه به سنندج سفر کردیم و اکنون نیز بیش از یک ماه است که در این شهر هستیم. در منزل پدری حضور دارم و قرنطینه خانوادگی را سپری می‌کنم. تنها برای تمرین و در یک فضایی که تنها خودم و یک همراه دارم، با حفظ فاصله اجتماعی تمرین می‌کنم.

وی افزود: قرنطینه می‌تواند روی روان آدم‌ها تاثیر بگذارد و روی اقتصاد نیز تاثیر گذاشته است. ماندن در خانه سخت است. نمی‌دانم تا چه زمانی شرایط ادامه دارد. یک سری از مردم می توانند این شرایط را تا ماه‌ها تحمل کنند اما برخی این شرایط را ندارند و یک مشکل بزرگ است که باید حل شود.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در بخشی از روز مطالعه می‌کنم و چند ساعت نیز مشغول تمرین هستم و در دیگر اوقات آزاد نیز با خانواده وقت می‌گذارنم. اگر کتاب خواندن نبود، این روزها خیلی سخت تر می‌گذشت.

غفوری با اشاره به اتفاقات سال 98 یادآور شد: سال 98 در کل سال بدی بود و روزهای بدی را سپری کردم؛ این موضوع هم فوتبالی و هم غیر فوتبالی بود. برای استقلال انواع تغییرات اتفاق افتاد که شاید این موضوع هر 200 سال یک بار رخ بدهد. واقعا بچه‌ها با تمام وجود خود کار و تلاش کردند تا این تیم بتواند سر پا باشد و به نسبت نتیجه بگیرد. امسال واقعا سال سختی بود و تغییری که برای تیم صدرنشین استقلال رخ داد، به تیم ضربه زد. بعد از این تغییرات هنوز به ثبات نرسیدیم و مشخص نیست مدیریت جدید نیز ثبات خواهد داشت یا نه و نباید با بی ثباتی جلو برویم تا تیم و هواداران ضربه بخورند.

وی در مورد انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: صحبت های آقای سعادتمند را شنیدم و امیدوارم این صحبت‌ها به عمل تبدیل شود. ای کاش مدیران استقلال به اندازه می ماندند تا بتوانیم کار آنها را قضاوت کنیم. از روزی که من آمدم هر سال مدیریت تغییر کرد و امسال بیش از همیشه شاهد تغییرات بودیم.

بیشتر بخوانید:

عملکرد مدافعان استقلال در سال ۹۸ +عکس

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اگر شرایط نرمال باشد و ساختار به درستی کار کند، هیچ مربی و بازیکنی نباید در امورات باشگاه دخالت کند اما وقتی می بینیم در باشگاه خود ما کارها پیش نمی‌رود و مشکلات زیادی وجود دارد، بازیکنان صحبت می کنند.

غفوری درباره تمرینات بازیکنان در دوران قرنطینه تصریح کرد: کادرفنی ما برای دوران قرنطینه برنامه‌ریزی کردند و بعد از تعطیلی ابتدایی، برنامه دقیقی به ما ارائه شد و هر کسی تمرین کرده باشد شرایط بدنی خوبی دارد. اگر فرصت 20 روزه‌ای داشته باشیم، بازیکنان ما می توانند به شرایط ایده آل برسند. همه دنیا با این مشکل رو به رو هستند و می توانیم از نظرات کارشناسان کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا استفاده کنیم. می توانیم در یکی از شهرها که وضعیت سفید دارد به میدان برویم و یا اینکه مسابقات را برگزار نکنیم اما اگر دیر برگزار کنیم برای فصل بعد هم مشکل خواهیم داشت.

وی در خصوص شرایط تیم استقلال گفت: تیم ما وضعیت خیلی خوبی ندارد. از نظر امکاناتی شرایط سختی داشتیم و اکنون نیز با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم. شرایط خیلی جالبی نداریم و به ویژه جوانان تیم و بازیکنان با من تماس گرفتند و پیگیر مطالبات شدند. امسال دیدیم که قبل از عید باشگاه هیچ پرداختی نشد و این موضوع که برای اولین مرتبه رخ داد، خیلی بد بود. متاسفانه در واکنش به پیگیری بازیکنان چیزی نمی‌توانیم بگوییم و امیدوارم مشکلات برطرف شود تا یک پرداختی به بازیکنان انجام شود.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال یادآور شد: امسال زمان مناسبی برای بدنسازی برخلاف سال های قبل داشتیم و دیدید که در اوایل لیگ تیم ما هماهنگ بود. تیم در حال پیشرفت بود و شرایط من نیز رو به جلو بود و امسال وضعیت خوبی داشتم و امیدوارم این فصل خوب در پایان با یک نتیجه خوب برای تیم محبوب استقلال همراه باشد.

غفوری درباره معنای شادی گلش تصریح کرد: معنی شادی گل من علاقه‌ام به استقلال است. در بازی های حساس که گل های خوبی زده می شود دوست دارم این شادی گل را انجام دهم تا تعصبم به استقلال را نشان دهم.

وی در مورد گلی که با پیراهن نفت تهران به استقلال زد، گفت: در دیداری که برابر استقلال گل زدم، ابتدا عقب بودیم و آقای مجیدی به ما گل زده بود. استقلال آن سال خیلی قوی بود و یک لحظه یاد شوت آندو برابر بوریرام افتادم و شانس خود را آزمایش کردم و در نهایت توپ گل شد و بازی با تساوی به پایان رسید. این گل قشنگ ترین گل دوران فوتبالم بود. از اول فوتبال دفاع راست نبودم و مهاجم بودم اما با گذشت زمان من را عقب بردند و در نهایت دفاع راست شدم. منصورخان پورحیدری افتخارات زیادی در استقلال داشت و برای من نیز افتخار است که در پست ایشان بازی می کنم و امیدوارم جای ایشان را پر کنم و تا آخرین روز بازی های خوبی به نمایش بگذارم. 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال درباره حضورش در استقلال گفت: من وقتی در پاس همدان بودم، آقای اولیایی اجازه نداد به استقلال بیایم و حضورم در این تیم کمی دیر شد. همیشه حسرت می‌خورم و کاش زودتر می‌شد به استقلال بیایم. بازی در استقلال شور و هیجان دیگری دارد. پنالتی‌ که مقابل الاهلی از دست دادم تلخ‌ترین پنالتی بود که از دست دادم.

غفوری در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: زمانی که فرگوسن در منچستر بود، این تیم را دوست داشتم. از روزی که او رفت، نتایج منچستر خوب نبود. علاقه قلبی‌ام این است که با پیراهن استقلال از فوتبال خدحافظی کنم. البته‌ خیلی‌ها دوست داشتند این اتفاقات برایشان رخ دهد ولی این موضوع برای آن‌ها اتفاق نیافتاد و امیدوارم من بتوانم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.

وی افزود: من یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارم. با همه بازیکنان استقلال رفیقم ولی اگر بخواهم یک نفر را نام ببرم، علی کریمی.  هدفم این است که آنقدر خوب کار کنم و آماده باشم که در جام جهانی بعدی حاضر باشم. من لیاقت حضور در جام‌های 2014 و 2018 را داشتیم. در دومی به دلیل حضور در استقلال به من پرداخته شد ولی در 2014 با وجود بازی کردن در تمام بازی‌های نفت، حق من را خوردند. سر اینکه به جام جهانی نرفتم از کی‌روش ناراحتم ولی او یک مربی بزرگ و جنتلمن بود و شکی نیست که به فوتبال ایران خیلی کمک کرد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: بهترین گلم در دربی 86 بود. اولین گلم با پیراهن استقلال مقابل استقلال اهواز را هم دوست دارم. -

وی در پایان گفت: می‌خواهم ادامه تحصیل دهم و وارد مدیریت ورزش شوم. قطعا کلاس‌های مربی‌گری را هم می‌روم ولی فضای مدیریت را بیشتر دوست دارم. در ایران فقر مدیر ورزشی داریم. الان دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی هستم و از استادم دکتر ویسی هم تشکر می‌کنم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سوال جالب یک استقلالی درمورد قهرمان کردن پرسپولیس

چ آوریل 15 , 2020
به گزارش مشرق، اشکان نامداری در ارتباط با وضعیت فعلی تیم فوتبال سایپا، اظهار داشت:  نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم، شرایط خوب نیست و به نظر نمی‌رسد در کوتاه مدت بیماری کرونا از بین برود. از طرفی، بازیکنان ما هم ۴ روز پیش به شهرهای خود بازگشتند.وی ...