میرشاد ماجدی: در مورد خوب و بد بودن استراماچونی حرفی نزدم؛ فتحی نقل قول مطرح شده را تکذیب کرد!

میرشاد ماجدی

عضو هیات مدیره استقلال گفت: یک هفته است که هیأت مدیره هر شب جلسه دارد و به دنبال درآمدهایی است که از قبل ایجاد کرده و پرداخت نشده است.

به گزارش استقلال نیوز، میرشاد ماجدی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در حاشیه افتتاحیه کنگره فوتبال کلینیک در خصوص وضعیت و شرایط باشگاه استقلال،صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

  

* شرایط باشگاه استقلال؟

مباحث باشگاه استقلال باید از زبان آقای فتحی به عنوان مدیرعامل و سخنگوی هیأت مدیره گفته شود. من تا آنجا که بتوانم کمک می‌کنم که هواداران آرامش پیدا کنند اما بیشتر از آن اگر تخصصی باشد در حیطه اختیارات من نیست و از خود آقای فتحی باید سؤال کنید.

* نگرانی هواداران برای مطالبات مالی بازیکنان و کادر فنی؟

شاید باور نکنید الان یک هفته است که هیأت مدیره هر شب جلسه دارد و به دنبال درآمدهایی است که از قبل ایجاد کرده و پرداخت نشده است یکی از این مطالبات شب گذشته وصول شد و امیدوارم تا آخر هفته یا هفته بعد بقیه آن انجام شود. من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم چون در حیطه اختیارات من نیست.

* آیا این مطالبات برای همراه اول بود؟

بله، این در حیطه اختیارات آقای فتحی است که گزارش بدهد ولی این را می‌گویم که هوادار خیالش راحت باشد که پول در حال تزریق به باشگاه است و مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرداخت می‌‌شود.

* انتقاد از این هیأت مدیره زیاد است؟

چرا کسی از هیأت مدیره سپاهان یا تراکتورسازی صحبت نمی‌کند. وضعیت هیأت مدیره این نیست که هر روز صحبت کند شاید در قدیم این طور بوده که دوستان ما در هیأت مدیره می‌آمدند و صحبت می‌کردند، اصلاً شرح وظایف هیأت مدیره این نیست که درباره تیم صحبت کند.

* اگر مشکل مالی وجود نداشته باشد یعنی هیأت مدیره کارش را به درستی انجام داده است

بله بحث درآمدزایی بحثی است که باید از سوی اسپانسرها به باشگاه تزریق شود،‌ وضع اقتصادی مملکت آن‌طور نیست که هر موقع زنگ بزنید برای شما پول بریزد. هیأت مدیره در پشت پرده هر روز جلسه دارد، تک‌تک در جلسات مختلف شرکت می‌کند تا این مشکل را حل کنند و من مطمئنم این مشکل حل می‌شود.

* پیش‌خور شدن پول اسپانسرها؟

طبق صحبت‌هایی که اسپانسرها با ما می‌کنند می‌گویند مقداری را از پیش داده‌ایم. اینکه این اتفاق افتاده یا نه را افراد اقتصادی هیأت مدیره باشگاه مانند آقای خلیل‌زاده و آقای منزوی به دنبال این کار هستند.

* استراماچونی اعلام کرده به مهاجم نیاز دارد و آیا پول خرید مهاجم را دارید؟

این در حیطه اختیارات ما نیست و مربوط به ارتباطی است که بین سرمربی تیم و مدیرعامل وجود دارد. مطمئناً هر تقاضایی داشته باشند به صورت مکتوب به مدیرعامل می‌دهند و او یا خودش این کار را می‌کند یا اگر صلاح بداند به هیأت مدیره منتقل می‌کند.

* آخرین وضعیت و شرایط تیم ملی؟

ما بازی بسیار سختی را مقابل عراق داریم و نگران نیستیم چون اعتقاد داریم بازیکنان ما و کادر فنی که داریم باهوش و با درایت هستند. به هر حال در تمام دنیا به تیم‌های ملی نگاه کنید قبل از حضورشان در یک مسابقه رسمی که در روزهای فیفا برگزار می‌شود دو، سه یا چهار روز بیشتر تمرین نمی‌کنند. فکر می‌کنم در این اتفاقاتی که افتاد و باز هم به عرصه اقتصادی برمی‌گردیم من فکر می‌کنم ویلموتس می‌داند چه کار کند.

* عضو کمیته فنی فدراسیون هستیذ و شرایط تیم‌های پایه چگونه است و گفته می‌شود پورموسوی و دستیارانش پولی دریافت نکرده‌اند؟

این سؤالات را من نمی‌توانم پاسخگو باشم چون در شرح وظایف من نیست. دبیرکل و سخنگوی فدراسیون کسانی هستند که می‌توانند به شما خوراک بدهند من واقعاً نمی‌دانم این اتفاق افتاده یا نه و نمی‌توانم جواب بدهم.

* از استراماچونی تعریف کردید اما چند ماه قبل نقل قولی از شما منتشر شده بود که گفته بودید استراماچونی را قبول ندارم و این بحث به وجود آمد که قصد داشتید قلعه‌نویی را سرمربی استقلال کنید؟

من متأسفم برای عزیزانی که واقعیت‌ها را پخش نمی‌کنند. همین صحبتی که الان مطرح کردید و من گفتم خوبی او این است که به تمرینات می‌رسد و تمرکزش را روی مصاحبه نگذاشته دوستان در فضای مجازی طور دیگری نوشتند. من اولاً بگویم که حساب اینستاگرامی ندارم و در فضای مجازی نیستم برای همین خیلی موارد را پیگیری نمی‌کنم. زمانی که من صحبت کردم زمانی بود که قرار بود چند گزینه را به هیأت مدیره بیاورند و یک شبه این اتفاق افتاد و گزینه را خودشان انتخاب کردند من روی این مشکل داشتم در اینکه استقلال به آرامشی رسیده است و سرمربی هم خوب کار می‌کند شکی نیست ما هم باید حمایت کنیم. بنده اعلام می‌کنم نه عضو هیأت مدیره هستم، نه مربی هستم، من هوادار استقلالم، سالها برای این تیم بازی و سرپرستی کردم. ستاره‌ای هم که روی پیراهنم است برای زمانی است که خودم بازی می‌کردم پس من یک هوادارم و هیچ وقت به دنبال این نیستم که حاشیه‌ای برای استقلال به وجود بیاید. تا آنجایی هم که بتوانم سعی می‌کنم اتفاقات خوب برای استقلال رقم بخورد.

* اگر به عقب برگردیم باز هم همان اظهارنظر را در مورد استراماچونی خواهد داشت؟

آن بحث در مورد استراماچونی نبوده، واکنشی که دوستان در مطبوعات نشان دادند واکنش اشتباهی بوده اصلاً من در مورد خوب یا بد بودن استراماچونی صحبت نکردم در مورد نحوه آمدن مشکل داشتم این کل قضایا بود حالا به ترتیبی نوشتند و ارائه دادند. الان استراماچونی خوب کار می‌کند، وظیفه من  و تمام هواداران این است که حمایت کنیم.

* چند روز قبل این بحث مطرح شد که مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده ناراحتی استراماچونی مهم نیست؟

من دقیقاً با او صحبت کردم، او چنین چیزی را تکذیب کرد حالا اگر خودش این تکذیبیه را روی سایت باشگاه منتشر کرده نمی‌دانم. اما خودم شخصاً با فتحی صحبت کردم و گفت این‌طور نیست.

* گفته می‌شود استراماچونی قهر کرده و صحبت‌هایش را از طریق زرینچه منتقل می‌کند؟

آیا می‌شود کسی که الان نفر اول هدایت تیم است می‌شود این اتفاق بیفتد، به نظر من این فرافکنی است.

* نامه استراماچونی به فیفا برای دریافت مطالبات؟

اگر چنین چیزی اتفاق افتاده در هیأت مدیره مطرح نشده است و من چنین چیزی را ندیده‌ام.

* کجا می‌توان فتحی را پیدا کرد و از او سؤال پرسید؟

بالاخره باشگاه جایی است که آقای فتحی حضور دارد. افرادی که به عنوان مدیر رسانه و روابط عمومی هستند با او در ارتباطند، من فکر می‌کنم خیلی قشنگ‌تر است که جلسه‌ای را هماهنگ کنیم و همان‌طور که من را دستگیر کردید او را هم دستگیر کنید!

* پیشکسوتان استقلال با فتحی رابطه خوبی ندارند؟

شما سؤال‌هایی را می‌پرسید که حرف دیگران است. از شخصی پرسیدند می‌خواهی قاضی شود گفت نه به خاطر اینکه چیزی را که دو نفر می‌دانند من باید حدس بزنم، شما سؤال‌هایی از من می‌پرسید که باید حدس بزنم.

* شما تنها عضو پاسخگوی هیأت مدیره هستید؟

من در شرح وظایف خودم پاسخ می‌دهم شما در مورد قیمت‌ها سؤال کنید من نمی‌دانم، راجع به قراردادها صحبت کنید من نمی‌دانم من همه سؤالات شما را پاسخ دادم.

* حکمی که در مورد هواداران استقلال صادر شد؟

همه ما باید به قوانین احترام بگذاریم، اصلاً به رنگ‌ها نگاه نکنید، اگر واقعاً تخلفی شده این همه هزینه در فدراسیون می‌کنید، کمیته‌های مختلف استیناف، اخلاق و انضباطی وجود دارد، هر رأی‌ای را بدهند و ما واکنش نشان بدهیم که نمی‌شود باید به قوانین احترام بگذارید و باید مقداری هم به خودمان  نگاه کنیم، این فحاشی‌ها باید از استقلال دور شود.

* این رأی به نوعی خودزنی است چون هواداران استقلال به مدیرعامل توهین کردند و خودشان هم محروم شدند؟

اصلاً این‌طور شده باشد قطعاً ما پول را پرداخت نمی‌کنیم می‌گوییم برای خودمان بوده است!

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

شما بگویید خائن یعنی که و خیانت یعنی چه؟ / فتحی: ناراحتی استراماچونی از وضعیت موجود اصلا مهم نیست!

به حال این مدیریت باید گریست؛ استقلالی ها به دلیل مشکلات مالی تمرین نکردند!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش جالب استقلال به تهدیدهای پروپیچ

چ نوامبر 13 , 2019
به گزارش مشرق، این اتفاق اما رخ نداد و برگزاری نشست به روز جمعه موکول شد. در همین زمینه، وکیل پروپیچ(کپین) به تسنیم اعلام کرد به دلیل پایمال شدن حق‌شان به پلیس سوئیس شکایت خواهند کرد. کپین در این رابطه اظهار داشت: «چهار روز پیش از تمام رسانه‌های سوئیس ...