مهلت یک هفته‌ای استقلال به غفوری تمام شد

 ووریا غفوری روز 27 اردیبهشت ماه با مسئولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شد و درست یک روز بعد در سایت این باشگاه اطلاعیه‌ای منتشر شد.

در این اطلاعیه‌ای با اشاره به پیشنهادی که باشگاه استقلال به غفوری داد اشاره شد:«در این مذاکرات باشگاه استقلال پیشنهادات خودرا به ووریا غفوری برای تمدید قرارداد ارائه و مقرر شد نامبرده ظرف مدت یک هفته به باشگاه پاسخ بدهد.»

از روز ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد تا امروز 8 روز گذشته و فرصت یک هفته‌ای باشگاه استقلال به این بازیکن به پایان رسیده ولی غفوری هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده و باشگاه استقلال نیز واکنشی به این موضوع نداشته است اما به نظر می‌رسد غفوری بابت فصل گذشته و اتفاقاتی که رخ داده از مسائلی دلخور است و این موضوع را به مدیران این باشگاه منتقل کرده است.

باید دید مدیران استقلال و به خصوص معاون این باشگاه که ماموره مذاکره با بازیکنان است چه تصمیمی در مورد این بازیکن گرفته اند و آیا مهلت یک هفته‌ای به وی تنها یک بازی رسانه‌ای محسوب می‌شود یا اینکه آنها پلن جدیدی برای ماندن این بازیکن در استقلال رو خواهند کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پایان مهلت یک هفته‌ای استقلال به وریا غفوری

ش مه 25 , 2019
به گزارش مشرق، وریا غفوری روز ۲۷ اردیبهشت ماه با مسئولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شد و درست یک روز بعد در سایت این باشگاه اطلاعیه‌ای منتشر شد. بیشتر بخوانید: باشگاه استقلال با وریا غفوری وارد مذاکره شد در این اطلاعیه‌ای با ا...