مهدی هژبری: تهدید می‌کنند مادام‌العمر محرومت می‌کنیم؛ نگویید نماینده سفیر آل‌سعود!

مهدی هژبری

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال(تاج) گفت: برای اینکه گفتم به نماینده سفیر عربستان "نماینده سفیر آل سعود" نگویید به محرومیت مادام‌العمر تهدیدم کردند.

به گزارش استقلال نیوز،مهدی هژبری معاون ارتباطات و رسانه‌ باشگاه استقلال(تاج)  در گفت‌وگویی تلفنی با برنامه مجله فوتبال شبکه خبر در خصوص حواشی ایجاد شده پس از دیدار نماینده سفیر عربستان با علی خطیر و.. صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

* در کمتر از یک روز من را محروم کردند

ساعت ۱٠ شب یازدهم دی ماه مصاحبه‌ای از من منتشر شد و صبح روز دوازدهم من را به کمیته انضباطی دعوت کردند. اگر دوستان این‌چنین به مسائل دیگر ورود می‌کردند اتفاقات خوبی می افتاد.

* به بیانیه‌های سپاهان و گل‌گهر رسیدگی نشد

در دقیقه ۷۳ یک مسابقه و در بین دو نیمه یک بازی حریفان ما علیه ما بیانیه صادر کردند که تا به‌حال به هیچکدام رسیدگی نشده؛ بیانیه‌ها را باشگاه‌های سپاهان و گل گهر منتشر کردند که رسیدگی صورت نگرفته است.

* نگویید نماینده سفیر آل‌سعود!

دوباره استقلال به صدرجدول رفت که زدن تیم ما شروع شود؛ من چه در زمان داوری‌ام در فوتبال، چه در زمان حضورم در هیات رییسه فدراسیون فوتبال هیچ کار خطایی را انجام ندادم و از کسی باج نگرفتم که الان بخواهم از تهدید کسی بترسم. برای چه تهدید می‌کنند که مادام‌العمر محرومت می‌کنیم. برای اینکه گفتم به نماینده سفیر عربستان "نماینده سفیر آل سعود" نگویید چون الان کشور ما با این کشور همسایه رابطه خوبی دارد و منافع مشترک دارد حرف اشتباهی است‌.

* آه هوادار استقلال گریبانتان را می‌گیرد

هواداران استقلال را ناراحت نکنید، به خدا آهِ این هوادار گریبان شما را می‌گیرد. 

        

 اخبار باشگاه استقلال

      

           


 مطالب مرتبط:

مهدی هژبری: ملاقات دکتر خطیر و سفیر عربستان مبهم نیست، شما مبهم هستید؛ از نردبان نهادهای انقلابی و نظارتی بالا نروید!

دیدار سفیر عربستان سعودی با دکتر علی خطیر و بازدید از کمپ حجازی!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آرزوهای بزرگ سرمربی استقلال؛ لیست نکونام غول چراغ جادو می‌خواهد!

چ ژانویه 3 , 2024
به گزارش مشرق، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال فهرست نفرات مدنظر خود را در اختیار مسئولان باشگاه قرار داده است که در این بین نام ستاره‌هایی چون علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، اللهیار صیادمنش و سعید عزت‌اللهی و... قرار دارد. تیم فوتبال استقلال...