مهدی فنونی زاد: در استقلال وحدت و همدلی وجود دارد؛ تعطیلی لیگ روی استقلال تاثیر منفی گذاشت

فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تعطیلی لیگ بر روی استقلال تاثیر منفی گذاشت و این تیم در بازی با نساجی کمی سردرگم بازی کرد.

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با مهر، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و پیروزی های متعدد آبی پوشان،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 * استقلال مقابل نساجی سردرگم بود

استقلال بعد از تعطیلی لیگ نتوانست آن عملکرد لازم را مقابل نساجی داشته باشد. آنها در ابتدای بازی و در دقایق ابتدایی، کمی دچار سردرگمی بودند اما هر چه از زمان بازی گذشت، شرایط بهتری پیدا کرده و توانستند در اواخر نیمه اول، به گل دست پیدا کنند.

* تعطیلی لیگ روی استقلال تاثیر داشت 

آبی‌پوشان با شروع نیمه دوم هم توانستند گلزنی کنند و نشان دادند که هر چه از زمان بازی می‌گذرد، آنها به هماهنگی بهتری دست پیدا می‌کنند و این بازی نشان داد تعطیلی لیگ در روند تیمی استقلال تأثیرگذار بوده است.

* در استقلال وحدت و همدلی وجود دارد

استقلال به یک رکورد خوب دست پیدا کرد؛ ۸ برد پیاپی نشان داد که این تیم یک روند رو به رشد را آغاز کرده و می‌تواند این اتفاق ادامه‌دار باشد. استراماچونی شناخت خوبی از نفراتش پیدا کرده و با آنالیز دقیقی که از حریفان دارد، به راحتی به نقاط ضعف آنها حمله کرده و صاحب پیروزی می‌شود و این نشان‌دهنده آن است که یک وحدت و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده و نفرات استقلال به خوبی خواسته‌های سرمربی تیم را در زمین پیاده می‌کنند.

* استقلالی ها بردهای قبلی را فراموش کنند

به اعتقاد من، اگر استقلال همین روند را ادامه بدهد و وارد حاشیه‌ها نشود، مطمئناً در هفته‌های آینده هم پیروزی‌هایش ادامه خواهد داشت. استراماچونی و بازیکنانش باید این برد را به فراموشی سپرده و خود را آماده دیدار روز شنبه برابر سپاهان کنند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

مهدی فنونی زاده: با این محروم کردن ها اتحاد استقلالی ها بیشتر می شود؛ تفاوتی بین هوادار زن و مرد وجود ندارد

مهدی فنونی زاده: خط عقب تیم استقلال ایراد دارد؛حسینی بی انگیزه است و گل مفت می خورد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد نوری: استقلال ظرفیت قهرمانی را دارد؛ مدیران استقلال به فکر تقویت این تیم باشند

پ نوامبر 28 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال حالا با این بازی های جذاب نشان داده که ظرفیت قهرمانی را دارد و برای رسیدن به این مهم باید این تیم تقویت شود. به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره ب...