مهدی فنونی زاده: نبود پژمان منتظری به ضرر استقلال شد؛ پرسپولیس هم چنگی به دل نمی زند

فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وقتی مدیران استقلال به پژمان منتظری زنگ نمی زنند و بهترین مدافع خود را به این راحتی از دست می دهند باید هم اینگونه شکست بخورند. 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا، در خصوص شکست استقلال مقابل ماشین سازی و شرایط این تیم،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 * استقلال مستحق شکست نبود

بازی بدی را شاهد نبودیم اما روی بدشانسی گل خوردیم. تیم حریف بد نبود اما استقلال یک مقدار بهتر عمل کرد.استقلال امسال تیم خوبی دارد. امیدوارم بازیکنان حداقل در هفته‌های آینده دل هواداران را شاد کنند.

* شکاف در خط دفاعی استقلال وجود دارد

متاسفانه تعویض ها تاثیرگذار نبود. استراماچونی می‌توانست قائدی را از نیمه نخست وارد زمین کند. خط دفاعی یک مقدار اشتباه داشت. حسینی هم خوب بود و یک موقعیت تک به تک را هم گرفت. شکاف بزرگی بین مدافعین وسط استقلال وجود دارد.در صحنه گل هم توپ از شکاف خط دفاعی عبور کرد. استقلال باید یک مقدار باهوش‌تر بازی کند. وقتی به پژمان منتظری دیر زنگ می‌زنید، همین اتفاق می‌افتد. او بازیکن بزرگی است که می‌توانست به راحتی خط دفاعی را جمع کند.

* حسینی مرتکب اشتباه بزرگی شد 

امروز ناهماهنگی وجود داشت. سید حسین حسینی در حملات باید روی خط هجده قدم قرار گیرد و اشتباه او باعث خطای دانشگر شد. وریا غفوری بهتر از سایرین عمل کرد ولی باز هم امیدوارم در هفته‌های بعد بهتر شویم.

* نمی دانم چرا بازیکنان به حاشیه می روند 

استقلال تیم خوبی است. مربی و مدیریت خوبی دارد اما نمی‌دانم چرا بازیکنان به حاشیه می‌روند؟ الان که همه چیز مرتب است، چرا دل مردم را شاد نمی‌کنند؟

* پرسپولیس هم چنگی به دل نمی زند

داربی یک بازی سنگین است. استقلالی‌ها دوست دارند همه بازی را ببازند و داربی را ببرند. بازی اول سنگین است اما بازی پرسپولیس هم چنگی به دل نمی‌زد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

مهدی فنونی زاده: بدون رحمتی و منتظری استقلالِ امسال را ببینید؛ تازه به دوران رسیده‌ها 2 میلیارد خواستند!

مهدی فنونی زاده: قضاوت در مورد استراماچونی زود است؛ هواداران به تیم آرامش بدهند!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال شانس آورد بیشتر از این گل نخورد/ از بازی استقلال هنگ کردم/ تیم استراماچونی با مترجم هم می باخت!

ش آگوست 24 , 2019
سرویس ورزش مشرق – تیم استقلال با هدایت سرمربی جدید ایتالیایی اش لیگ برتر را با شکست در خانه تیم ماشین سازی شروع کرد تا بار دیگر لیگ را همچون سه فصل اخیر بدون برد آغاز کند. البته عصبانیت استراماچونی بابت نداشتن مترجم در نشست خبری پس از بازی بر همه حواشی...