مهدی عبدیان: اشتباهات سریالی علیه استقلال ادامه دارد؛ امیدواریم عدالت به فوتبال اضافه شود

مهدی عبدیان

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال (تاج) گفت: اگر حکم بازی سپاهان و پرسپولیس بعد از بازی صادر می‌شد، هم حق استقلال تضییع نمی‌شد و هم اینکه احتمالا شاهد برخوردهای پایان بازی نبودیم.

          

به گزارش استقلال نیوز، مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه، ضمن تبریک پیروزی آبی‌پوشان برابر صنعت نفت آبادان، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* اشتباهات سریالی داوری علیه تیم ما ادامه دارد که نگران کننده است

انصافا این پیروزی حق تیم استقلال بود و اشتباهات سریالی در بازی‌های گذشته، در این بازی هم رقم خورد. من تعجب می‌کنم که چطور ۳ اشتباه تاثیرگذار علیه تیم ما در یک بازی گرفته شد. 

* امیدواریم عدالت به فوتبال اضافه شود

نکته دیگر این است که چطور فدراسیون حکم به سه بر صفر شدن بازی سایپا و پیکان داده ولی در خصوص بازی ما با پیکان این اتفاق رخ نداد. البته مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع هستند ولی روند اشتباهات علیه استقلال به شکلی است که هواداران را نگران کرده و آن‌ها انتظار دارند عدالت بعد از تعطیلات به لیگ اضافه شود. 

متضرر شدن استقلال به زمین بازی محدود نمی‌شود

متضرر شدن استقلال در هفته‌های اخیر به زمین بازی محدود نمی‌شود و در احکام دربی و بازی سپاهان و پرسپولیس هم احکام صادر شده می‌توانست عادلانه‌تر باشد و البته که اگر حکم بازی سپاهان و پرسپولیس بعد از بازی صادر می‌شد، هم حق استقلال تضییع نمی‌شد و هم اینکه احتمالا شاهد برخوردهای پایان بازی نبودیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

     


 مطالب مرتبط:

هفته هفدهم لیگ برتر/ آغاز شیرینِ فرهاد، امیر ارسلان نسخه فولاد را پیچید!

گزارش تمرین عصر جمعه استقلال/ دسته گل عبدیان برای مجیدی؛ معرفی دو عضو جدید کادر فنی!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیروزی ارزشمند آبی‌پوشان در جنوب

د مه 24 , 2021
در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز دوشنبه تیم فوتبال صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان میزبان استقلال تهران بود که این دیدار برتری یک بر صفر آبی های تهران به پایان رسید. آرمان رمضانی(۹۵) برای استقلال گل زد. استقلال ...