من فرزند حجازی‌ام و بایدی برایم وجود ندارد!

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

* در پایان این مسابقه شهاب مرتضوی، هوادار مبتلا به سندروم داون استقلال وارد زمین شد و فرهاد مجیدی را به آغوش کشید. وی در صحبت‌های خود به مجیدی گفت که دوست دارم جام قهرمانی استقلال را بالای سر ببرد.

* فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری به سوال یک خبرنگار واکنش عجیبی نشان داد. وی به سوال آن خبرنگار پاسخ نداد و ترجیح داد خودش توضیحاتی را ارائه دهد.

مجیدی گفت: یعنی وقاحت تا چه حد؟ عکس کاپیتان تیم من را حذف می‌کنید. من هیچ وقت جواب خبرنگار آن برنامه را نمی‌دهم. با چه رویی این کار را کردید؟ غفوری کاپیتان تیم من است و شما اجازه ندارید این کار را بکنید. از شما عذرخواهی می‌کنم. من دوست نداشتم حرفی بزنم وگرنه خیلی حرف هست که می‌توانم بزنم؛ اما من موافقت نکردم. اگر دوست داشتید بعداً برای شما صحبت خواهم کرد، اما دوست دارم آخر فصل صحبت کنم و خیلی از مسائل را عنوان کنم. اینکه فشار بیاورید که باید فلان کار را بکنم معنی ندارد؛ باید نداریم. من فرزند حجازی هستم  و کسی نمی‌تواند به من بگوید باید به یک برنامه بروم؛ خواستم که بدانید!

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قهرمان نشدن پرسپولیس وحشتناک نیست/ هضم قهرمانی استقلال برای هواداران ما سخت است

ج مه 20 , 2022
به گزارش مشرق، طرفداران پرسپولیس نه تنها یحیی گل محمدی بلکه دستیاران این مربی، رضا درویش و حتی بازیکنان این تیم را نیز بی نصیب نگذاشته و هجمه های زیادی به آنان داشته اند.در همین راستا گفت‌وگویی با محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس انجام شده است که متن ای...