منصور رشیدی: ضعف مدیریت به استقلال ضربه زد؛ فرصت‌سوزی به آبی‌پوشان لطمه می‌زند

منصور رشیدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ضعف‌های مدیریتی در مجموعه استقلال باعث شد که هواداران نگران وضعیت تیمشان باشند.

به گزارش استقلال نیوز، منصور رشیدی دروازبان و مربی سابق استقلال در گفتوگو با خبرگزاری مهر، در خصوص وضعیت این روزهای استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

    

* وضعیت این روزهای استقلال؟

متأسفانه وضعیت آبی‌پوشان این روزها خوب نیست. هر روز اخبار ضد و نقیضی از باشگاه به گوش می‌رسد و روز به روز وضعیت برای آبی‌پوشان بدتر و بدتر می‌شود. ضعف‌های مدیریتی در استقلال کار را به اینجا کشانده که همه آرزو می‌کنند زودتر مشکلات برطرف شود. تا شروع لیگ قهرمانان، زمان زیادی باقی نمانده اما متأسفانه استقلال هنوز تمریناتش شروع نشده و اگر شروع شود باید بدون سرمربی باشد.

* انتقاد از عملکرد هیئت مدیره؟

اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل نتوانستند شرایطی به وجود بیاورند که استقلال از این بحران خارج شود. زمانی که عضو هیئت مدیره بودند نتوانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند اما امیدوارم با رفتن آنان، کسانی بیایند که بتوانند برای استقلال مثمر ثمر واقع شوند.

* بازگشت استراماچونی؟

این روزها شرایط به جایی رسیده که هواداران فقط این سرمربی ایتالیایی را می‌خواهند و دوست ندارند مربیانی چون مجیدی و مظلومی هدایت استقلال را به عهده بگیرند. البته امیدوارم استراماچونی هم به این خواسته هواداران توجه کرده و زودتر اختلافات خود را با باشگاه به پایان رسانده و به استقلال بازگردد. بیشتر از همه این هواداران هستند که متضرر شدند. باید مسئولان ورزش کشور چاره‌ای بیندیشند که هرچه زودتر مشکلات برطرف شود.

 اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

آخرین تحولات باشگاه استقلال(2)/ مذاکرات نفسگیر در حد 5+1؛ چیزی تا پایانی خوش باقی نمانده است!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ بازگشت استراماچونی بعد از تعطیلات؛ فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نشد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استرا فقط در استقلال می‌توانست از این کارها بکند

چ ژانویه 1 , 2020
به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق هافبک اسبق تیم ملی و استقلال تهران درخصوص آخرین شرایط آبی‌پوشان با ما هم‌صحبت شد. این گفتگو را بخوانید. از شرایط استقلال برای‌مان بگویید؟ همه می‌دانند که تیم چه شرایطی دارد. نه مدیرعامل داریم نه س...