منزوی: از فتحی عذرخواهی می‌کنم

به گزارش مشرق، کامران منزوی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز عضو هیات مدیره استقلال است یا خیر اظهار داشت: شرکت‌هایی مثل استقلال تا استعفا رسما اعلام نشود مسئولیت شما به قوت خودش باقی است. من در این مورد صحبت نمی‌کنم اما روی نظر خودم هستم. ان‌شاالله با فعل و انفعالاتی که رخ می‌دهد شخصیت حقوقی و حقیقی باشگاه مشخص شود و بحث واگذاری آن نیز به شکل مطلوب پیش برود.

بیشتر بخوانید:

وعده شیرین دیاباته به هواداران استقلال

وی در خصوص اینکه به نظر می رسد از وضعیت استقلال خسته به نظر می‌رسد گفت: من آرزو می‌کنم هر چه سریعتر فوتبال آغاز شود چون اگر اینگونه پیش برود می‌ترسم کار به جایی برسد که مجبور شویم ببینیم در جنگ« آریو برزن» با اسکندر مقدونی ببینیم که چه کسانی چه چیزهایی گفته اند یا چه کسانی خیانت کردند.

منزوی خاطرنشان کرد: حقیقتا یک سرمربی مسائل و فشارها وجود دارد، شما گزارش مجلس شورای اسلامی را حتما دیده‌اید و این تائید عرایض من است. من گفتم که این باشگاه‌ها ساختار ندارند و صورت‌های مالی آن مشکل دارد. هر مدیری بودجه را می‌نویسد وقتی بر مبنای شفافیت نمی‌تواند کار کند قطعا دچار مشکل می‌شود. از سال 1387 تا 1397 هیچکدام از مدیران استقلال ضعیف نبودند و هیچکدام نفرات بی تجربه‌ای نبودند که یک شبه به این پست رسیده باشند ولی هیچوقت این شفافیت وجود نداشته که مثلا در سال 99 سعادتمند باید با چه بودجه‌ای کار کند.

عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: پریروز رایی برای من آمده که در صورت‌های مالی ما 2 میلیارد و 400 میلیون بوده، سپس به هفت میلیارد و نهصد میلیارد تبدیل شدو دیروز در دادگاه تبدیل به 9 میلیارد شده است! این موضوع در هیچکدام از صورت‌های مالی باشگاه دیده نشده است. در همین گزارش تحقیق و تفحص مجلس آمده یک نفر 900 میلیون تومان می‌خواسته که یک میلیون را به یک نفر داده و یک میلیون را به دیگری اما رای دادگاه این نیست، رای دادگاه 2 میلیارد و دویست میلیون تومان است.

وی ادامه داد: این اشکالات وجود دارد اما می‌خواهم از آقای فتحی یک عذرخواهی کنم. به خاطر یک نقل قولی که از طرف من شده بود برای او خیلی دردسر ایجاد شد، شاید بد گفتم، شاید در جلسه خوب توضیح ندادم ولی عذرخواهی را برای اینگونه مواقع گذاشته اند و باید با شهامت بگویم اگر اشتباهی کرده‌ام عذر ‌می‌خواهم. از حرف هایم برداشت مناسبی صورت نگرفت. حرفی که من زدم این بود، گفتم هر چقدر نفر قبلی حقوق می‌گرفت نفر بعدی هم همین را بگیرد. نفس قضیه این است که چرا باید به بیرون درز کند. صورتجلسه هیات مدیره که هنوز هم امضا نشده چرا باید به بیرون برود؟ اسم این کار اصلا شفافیت نیست.

منزوی یادآور شد: شما گزارش مجلس را جلوی خودتان بگذارید که هیچکدام خلاف واقع نیست. روز گذشته در رادیو عنوان شد که یک نفر 2 قرارداد را امضا کرده است. بالاترین عضو یک باشگاه مدیرعامل است،هر قراردادی تشریفاتی دارد. حامی مالی جدید شرط کرده که قرارداد قبلی فسخ شود ولی هیچکس به شرایط اعلام شده دقت نمی‌کند. گفته‌اند یک نفر یعنی من دو قرارداد را امضا کرده است، نه اینگونه نیست. من به قانون تجارت وارد هستم. در نامه‌ای را که به مدیرعامل نوشتم شرط کردم که با اسپانسر قبلی فسخ قرارداد شود، ضمنا مصوبه هیات مدیره برای فسخ قرارداد قبلی گرفته شود و سوم اینکه مصوبه هیات مدیره برای عقد قرارداد جدید گرفته شود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود اسپانسر قبلی در حال شکایت از استقلال است عنوان کرد: بله، این خودش مساله است. من گفته بودم که ما به قدر کافی پرونده داریم، با هر حامی مالی که قرارداد بستیم به دادگاه رفتیم. هیچکس نامه 12 بندی من را دقت نکرد، شما به قراردادی که در عرض 2 ساعت بعد از جلسه منتشره نگاه کنید که آن بالا جای مصوبه هیات مدیره خالی است.

منزوی تاکید کرد: قانونی داریم که مجلس بر مبنای آن رفته و تحقیق کرده است ولی ما یک عرف هم داریم. عرف هم توسط مردم جاری شده است. مدیران عامل نمی‌توانند بر مبنای این خواسته مردم حرکت کنند، یا مثلا نمی‌شود برای جذب یک مدافع راست آگهی بزنیم.باید قبول کنیم تمام معاملات استقلال و پرسپولیس عمده است.البته با تلاش وزیر انتقال سهام در حال شکل گیری است و این باشگاه‌ها راحت می‌شوند ولی مردم در نقل و انتقالات از مدیرعامل توقع دارند و شما بهتر می‌دانید چه هیجانی در این فصل بین هواداران وجود دارد. 

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه آیا بین اعضا اختلاف وجود دارد یا خیر گفت:اگر خدایی بخواهم حرف بزنم اختلاف وجود ندارد ولی اتفاق نظر هم وجود ندارد. اختلاف یعنی بنیان یک باشگاه را زیر سوال ببرد ولی اتفاق نظر هم نیست. در همین گزارش مجلس به این موضوع اشاره شده است. مثلا بنده اختیارات هیات مدیره و مدیرعامل. ولی در اصول اتفاق نظر وجود ندارد چون اعضا جدید هستند و کرونا اجازه نداده جلسات برگزار شود. سعادتمند با جان و دل در حال تلاش و جنگیدن است که در این همه مشکلات اقتصادی کار سختی است.

وی در خصوص منع جذب بازیکنان خارجی گفت: مدیریتی بودجه می‌نویسد و در سال هزینه‌ها را برآورد می‌کند ولی وقتی هزینه‌های اجتناب ناپذیر مثل تغییر عرض به او تحمیل می‌شود کار سخت می‌شود. مثلا شفر با قرارداد 3 هزار و هفتصد تومانی قرارداد بست ولی وقتی شکایت کرده دلار 15 هزار 500 تومان است. به نظر من این کار خوبی است چون در آمد باشگاه‌های ما به شکلی نیست که بازیکن خارجی بگیرند. همه هم مثل تیام و دیاباته و میلیچ نمی‌شوند.

منزوی در خصوص اینکه آیا دیاباته بر می‌گردد گفت: من خبر از امروز اجرایی ندارم، ظاهرا بخشی از پول او را ریخته‌اند  و کم کم پول او را پرداخت می‌کنند. بعید می‌دانم دیاباته  سفت و سخت کاری کند چون تا امروز متعهد و با وفا بوده است.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اظهارت رسول پناه برای قهرمانی پرسپولیس یادآور شد: من به قهرمانی و غیره کاری ندارم اما شما از کارشناسان بدنسازی بپرسید که وقتی تیمی 3 ماه تمرین نکردند در عرض 40، 45 و شاید 60  روز چقدر وقت می‌خواهند تا آماده شوند تا در بازی ها به میدان بروند.آنها باید بگویند در ماه رمضان تمرین سنگین صلاح هست؟ مگر استقلال و پرسپولیس قهرمانی کم دارند؟همین الان لیگ قهرمانان آسیا زیر سوال است. ما هنوز اصول را درست نکردیم. اول باید دید که لیگ آینده کی شروع می‌شود. همین حالا لیگ قهرمانان آسیا تکلیفش مشخص نشده است. الان نمی‌شود گفت الزاما یک تیم 9 بازی آینده را می‌برد یا می‌بازد. قشنگی فوتبال به همین مسائل است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش سرپرست استقلال به شایعه جدایی دیاباته

س مه 12 , 2020
به گزارش مشرق، سعید رمضانی در خصوص شایعاتی که این روزها پیرامون جدایی شیخ دیاباته از استقلال مطرح شده و حتی عنوان شد اگر این بازیکن یک سنت از قراردادش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگیرد به تهران برنمی‌گردد، گفت: تا جایی که من می‌دانم سعادتمند در حال تلاش برای پرداخت پ...