مماشات انضباطی با گلرهای بزرگ؛ از رحمتی تا بیرانوند

به گزارش مشرق، این روزها برکسی پوشیده نیست که علیرضا بیرانوند، سنگربان پرسپولیس در موقعیت مناسبی قرار ندارد و حجم اخبار منفی پیرامون او به اوج رسیده که البته دلیلش هم چیزی نیست غیر از حرکات، رفتارها و تصمیمات او! به‌عنوان مثال رفتار او در بازی با تراکتورسازی در حالی که سه جلسه محرومیت تعلیقی هم در کارنامه خود داشت، کار حرفه‌ای یا درستی نبود. رفتار او به وقت خروج از ورزشگاه و حرکاتی که با دست انجام داد نیز حاشیه تکمیلی دیگری بود که او را به گوشه رینگ برد.

روز گذشته نیز خبرهایی منتشر شد که او به ایجنت خود هم بدهکار است و تا زمان صاف‌کردن حسابش نباید در مسابقات لیگ بازی کند. در حقیقت خبر منتشرشده این است که او با اجازه موقت در بازی مقابل تراکتورسازی به میدان رفته و برای بازی بعدی پرسپولیس اگر بدهی خود را صاف نکند اجازه حضور پیدا نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
 

تاج: کاری که بیرانوند کرد از تنبیه بهتر بود
 

فدراسیون: پرونده بیرانوند در حال پیگیری است
 

آقای بیرانوند! مراقب رفتار و جایگاهت باش

این وسط تلاش فدراسیون فوتبال برای مماشات با سنگربان شماره یک تیم ملی قابل درک است ولی قابل پذیرش نیست. دست‌کم با حجم شعارهایی که فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی در باب قانونمداری و تحمل‌نکردن بی‌اخلاقی‌های بازیکنان و مربیان در فصل جدید می‌داد، همخوانی ندارد.

صحبت‌های روز گذشته مهدی تاج پیرامون عذرخواهی بیرانوند و تاثیر گذاشتن این حرکت روی میزان مجازات او، اگرچه از سوی رسانه‌ها و منتقدان پذیرفته نشد اما یک نکته تاریخی را به یاد برخی اهالی فوتبال نیز آورد. در سال 92 و در جریان بازی معروف ملوان‌ بندرانزلی و استقلال که به شکست سنگین تیم آبی‌پوش انجامید، حرکتی از سوی مهدی رحمتی نسبت به تماشاگران تیم میزبان سر زد که بسیار بحث‌برانگیز شد! همان‌موقع هم درخواست‌های درستی جهت محروم‌کردن دروازه‌بان استقلال صورت گرفت که به احضار او به کمیته انضباطی انجامید. مهدی رحمتی اما پس از آن اتفاق ادعا کرد با امیرحسین فشنگچی شوخی کرده است. او حتی فشنگچی را در جلسه کمیته انضباطی شاهد گرفت تا ادعای خود را به اثبات برساند. آن روز فدراسیون با رحمتی به اشتباه مماشات کرد و حالا هم این اشتباه به گونه دیگری در حال تکرار شدن است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

طلبکاران پرسپولیس و استقلال در صف انتظار

ی سپتامبر 8 , 2019
به گزارش مشرق، محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال بار دیگر به هواداران دو باشگاه خود وعده دادند که مشکلی بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند. انصاری فرد گفت ساعت 11 امروز ( یکشنبه) با نورشر...