مغانلوی پرسپولیس، تبریزی استقلال می‌شود!؟

سرویس ورزش مشرق – دنیایی که در آن زندگی می کنیم دنیای انرژی هاست. انرژی هایی که بسته به میزان قدرت رهایی شان از منشاء هرگز از بین نمی روند و تنها از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل می شوند. سابقه و تجربه ثابت کرده انرژی که در دو تیم سرخابی پایتخت وجود دارد برای هر بازیکنی قابل درک، هضم و تحمل نیست!

در همین سالها شاهد حضور ستاره های زیادی در این دو تیم بوده ایم که در تیم های قبلی شان گلزنانی قهار و مدافعانی صخره مانند بودند ولی در استقلال و پرسپولیس هرگز نشانه هایی از آن توانایی ها را ارائه نکردند!

مغانلوی پرسپولیس، تبریزی استقلال می‌شود!؟

یکی دو نمونه سالهای اخیر مرتضی تبریزی و یا حسن بیت سعید بودند. یکی از ذوب آهن به استقلال آمد. در شرایطی که در این تیم اصفهانی گلزن اصلی تیمش و همواره در کورس آقای گلی بود اما در این تیم تهرانی فصل را با یک گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی به پایان می رساند! حسن بیت سعید در فولاد خوزستان همواره بوی گل می داد و اگر گل نمی زد گلسازی می کرد ولی در استقلال افتی شدید کرد تا جایی که یک نیم فصل بیشتر دوام نیاورد و از این تیم به فولاد برگشت و بار دیگر به همان ستاره طلایی تبدیل شد و ثابت کرد رنگ آبی مانع از درخشش او بوده است.

مغانلوی پرسپولیس، تبریزی استقلال می‌شود!؟

این روزها باشگاه پرسپولیس با کلی سروصدا شهریار مغانلو را به خدمت گرفت. بازیکنی که فصل پیش در پیکان با به ثمر رساندن 13 گل در کورس آقای گلی با دیاباته بود و در نهایت دوم شد. این بازیکن در پایان فصل پیش راهی لیگ پرتغال شد و به "سانتا کلارا" پیوست ولی به رغم حضور در 11 دیدار در نیم فصل اول با پیراهن این تیم حتی یک گل هم نزد تا در نیم فصل به تهران و پرسپولیس بیاید. این بازیکن در اولین حضور خود در ترکیب پرسپولیس مقابل مس نوین کرمان نشان داد او را هم می توان در زمره ستاره هایی به حساب آورد که هر جایی قادر به ارائه فوتبال همیشگی شان نیستند. مغانلو در اواخر بازی با این تیم در جام حذفی روبروی دروازه 7 متری خالی از دروازه بان توپ را از فاصله 2 متری به آسمان زد و سخت ترین کار ممکن را انجام داد!  

این شرایط البته برای هر بازیکنی بوجود نمی آید و شاهد هستیم که در همین دو تیم بازیکنان کم سن و سالی مانند مهدی عبدی یا مهدی قایدی خیلی سریع توانستند خودشان را به بهترین وجه ممکن با شرایط این دو تیم وفق بدهند و با درخشش در دو تیم پرسپولیس و استقلال جزو بازیکنان تأثیرگذار این دو تیم محسوب شوند.

از این دست بازیکنان می توان به حام لک یا محمدرشید مظاهری هم اشاره کرد که با وجود داشتن سنی بیشتر از عبدی و قایدی به محض حضور درون دروازه دو تیم پرسپولیس و استقلال حتی بهتر از قبل ظاهر شدند و درخششی باور نکردنی داشتند اما بارها دیده ایم بازیکنانی که به استقلال و پرسپولیس آمده اند و با افتی فاحش مواجه شدند و خیلی سریع از آنها جدا شدند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

از چهارمین خرید نیم فصل آبی پوشان رونمایی شد/ آرمان رمضانی، نیم فصل در تیم اشتباهی بود!

ش مارس 13 , 2021
مهاجم تیم پرسپولیس با عقد قراردادی به تیم فوتبال استقلال پیوست.  به گزارش استقلال نیوز، با اعلام سایت رسمی باشگاه استقلال، پس از درخواست فرهاد مجیدی سرمربی استقلال جهت جذب آرمان رمضانی به این تیم، امروز احمد مددی مدیرعامل استقلال با این مهاجم ...