معرفی قهرمان در این شرایط منطقی نیست

به گزارش مشرق، فریدون زندی هافبک سابق استقلال این روزها در کشور آلمان در قرنطینه به سر می‌برد. طبق اعلام فدراسیون این کشور فعالیت‌های بوندس لیگا از اواخر این ماه برگزار خواهد شد البته وی معتقد است که احتمال دارد بازی‌های تیم‌های رده پایین همچنان برگزاری‌اش منتفی باشد. 

 

این روزها با قرنطینه چه کار می‌کنید؟

این شرایط برای همه انسان‌ها در سراسر جهان یکسان است در واقع الان در تمام دنیا اکثر انسان‌ها به این شکل و شبیه هم زندگی می‌کنند فعلا مجبور هستیم حتی المقدور از خانه خارج نشویم و اگر کار ضروری داشتیم با رعایت تمام مسائل بهداشتی از منزل خارج شویم.

از اوضاع و احوال فوتبال خبر دارید؟

به هر حال ما فوتبالی‌ها همیشه شرایط این رشته ورزشی را دنبال می‌کنیم فوتبال هم مانند سایر مشاغل در حالت توقف و سکوت است در ایران هم شرایط به همین گونه است.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس بدعادت شده‌؛ هر سال می‌خواهد همین جوری قهرمان شود!

از شرایط استقلال خبر دارید؟

در این تیم دوباره شاهد تغییرات مدیریتی بودیم که این البته خیلی خوب نیست و دریک تیم بزرگ و پرطرفدار نباید این قدر مدیریت دچار تغییر و تحول شود.

با معرفی قهرمان لیگ بدون انجام بازی موافق هستید؟

این نظریه منطقی به نظر نمی‌رسد هر تیمی باید مسابقات فصلش را به پایان برساند یا اینکه لیگ را بدون معرفی قهرمان متوقف کنند 9 هفته به پایان مسابقات باقی مانده و احتمال دارد هر اتفاق جدیدی در آن رخ دهد.

 معتقدید باید لیگ را ادامه داد؟

با ریشه‌کن شدن بیماری کرونا می‌توان لیگ را ادامه داد برگزاری 9 هفته زیاد سخت نیست و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از عهده انجام آن برمی‌آیند.

خودتان این روزها مشغول انجام چه کاری هستید؟

در خانه هستم قرار است به زودی تمرینات تیم‌های باشگاهی در آلمان آغاز شود البته فکر می‌کنم هنوز تیم‌های رده‌های پایه نتوانند تمرین کنند و به همین دلیل تلاش می‌کنم در تمرینات تیم‌های بزرگسال حضور یابم و کسب تجربه کنم دوست دارم اگر امکان داشت در کلاس مربیان تراز اول نیز حضور داشته باشم و چیزهای جدید یاد بگیرم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وعده شیرین دیاباته به هواداران استقلال

س مه 12 , 2020
به گزارش مشرق، شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال یکی از خارجی های لیگ برتر بوده مکه به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بازی های لیگ برتر به کشور فرانسه سفر کرده. طی هفته های اخیر اما صحبت های زیادی در این خصوص مطرح شده که شاید دیاباته به دلیل مشکلات ما...