معاون حقوقی استقلال: برای فسخ با کارگزار منتظر تایید وزارت ورزش هستیم؛ شکایت از خبرنگاران را پس گرفتیم

فرشید سمیعی

با تصمیم مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای فسخ با کارگزار قبلی منتظر تاییده وزارت ورزش هستیم تا این مهم انجام شود.

به گزارش استقلال نیوز، فرشید سمیعی معاون حقوقی و قراردادها(تاج) در خصوص آخرین وضعیت مسائل حقوقی باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

* پرونده کارگزار باشگاه و مذاکرات انجام شده با این کارگزار گفت:‌

تنها پرونده‌ای که برای ما مانده، بحث کارگزار باشگاه است. ما دیروز (شنبه) جلسه‌ای با کارگزار باشگاه برگزار کردیم. جلسه حکمیت با ابلاغ و دعوت هیات حکمیت وزارت ورزش و جوانان در محل وزارت ورزش جوانان شنبه ساعت ۱۰ برگزار شد و بیش از ۲ ساعت طول کشید. 

* شرایط فسخ قرارداد با کارگزار باشگاه استقلال: 

طبق ماده ۱۲ قرارداد، فسخ یک‌طرفه قرارداد ما با کارگزار باشگاه، بستگی به تایید هیات راهبردی نظارتی وزارت ورزش است و باید نظر این هیات اعمال شود تا ما بتوانیم با کارگزار جدید قرارداد امضا کنیم. احتمالا امروز (یک‌شنبه) هیات راهبردی نظارتی وزارت ورزش نظر خود در خصوص این فسخ قرارداد اعلام می‌کند و پس از آن ما با کارگزار جدید قرارداد خواهیم بست.

* شکایت‌های باشگاه استقلال از برخی خبرنگاران:

ما شکایت باشگاه استقلال را هم از بعضی خبرنگاران که در دوره مدیریت قبلی تنظیم شده بود را اعلام رضایت کردیم. ما حتی دعاوی ریالی خودمان را داریم حل و فصل می‌کنیم و درست نیست که باشگاه استقلال به این اندازه درگیر دعاوی قضایی باشد.

اخبار رسمی استقلال


مطالب مرتبط:

گزارش فرشید سمیعی از آخرین وضعیت قطع همکاری با کارگزار خائن

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قهرمان بی جام؛ روایت قهرمان پوشالی ساخته شده توسط رسانه های غالب

ی اکتبر 17 , 2021
تیم مدعی تهرانی که در این سالها برای رسیدن به قهرمانی آسیا از بسیج اکثر مسئولین کشور سود می برد بازهم در کسب جام بین المللی باز ماند!                 به گزارش استقلال نیوز، رویه خبری رسانه‌های غ...