مظلومی: استقلال روی زمین افتاده است

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی در نشست پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهار داشت: پیشکسوتان استقلال مثل هواداران نگران تیم محبوبشان هستند و بارها درباره اتفاقات این تیم کشاوره‌های لازم را انجام داده‌اند اما متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

پنج گزینه هدایت استقلال

 وی افزود: استقلال روی زمین افتاده است و باید دست این تیم را گرفت و مدیران استقلال باید هر چه زودتر به اوضاع این تیم سرو سامان دهند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: تا این لحظه تصمیماتی که در استقلال گرفته شده، درست نبوده و امیدوارم در آینده تصمیمات درست و اصولی گرفته شود.

مظلومی تصریح کرد: کمتر از یک ماه دیگر لیگ برتر شروع می‌شود و استقلال نه سرمربی دارد و تکلیف بازیکن مشخص است و پنجره نقل و انتقالات بسته است و در این شرایط اتفاقات ناگواری برای استقلال رخ می‌هد.

سرمربی اسبق استقلال در پایان گفت: من علاقه‌ای به حضور در استقلال در این شرایط ندارم اما هر کمکی از دستم برآید برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا

ش اکتبر 3 , 2020
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی‌های ثبت شده اش در کنفدراسیون فوتبال آسیا تا روز ۵ مهر فرصت داشت بدهی را بپردازد که البته با پادرمیانی فدراسیون فوتبال این مهلت تمدید شد و استقلال گویا فرصت گرفته تا پایان وقت اداری فردا برای پرداخت پول ...