مطمئنم استقلال با استراماچونی موفق می‌شود

به گزارش مشرق، علیرضا نیکبخت واحدی درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: بازی اول بود و زیاد نباید از تیمی که تعداد زیادی از بازیکنانش تغییر کرده‌اند، توقع داشت. باید به این تیم فرصت داد و نباید از الان نظر خاصی بدهیم. همیشه انتقادها از استقلال بوده است، اما به نظرم این تیم در دیدار مقابل ماشین‌سازی خوب بازی کرد، هر چند که توقع از استقلال بالاتر از این حرف‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه هیچ تیمی به اندازه استقلال تغییرات نداشته است، افزود: استقلال در زمان وینفرد شفر به یکباره اوج گرفت. استقلال برای اینکه از ابتدای فصل بتواند اوج بگیرد، نباید به انتقادها توجه کند. اینکه بخواهیم از الان حاشیه درست کنیم، چیز جالبی نیست.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی نمی‌خواهد بماند

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان فعلی استقلال متوجه هستند که در چه تیمی بازی می‌کنند. من هواداران را به آرامش دعوت می‌کنم و مطمئنم این تیم درست می‌شود. با بازی‌های دوستانه و تمریناتی که استقلال با استراماچونی انجام داده است، حتماً موفق می‌شود. اگر چه تمرینات استقلال پشت درهای بسته برگزار می‌شود، اما بازیکنان و برخی‌ها پیشکسوتان عنوان کرده‌اند که این تیم چه کارایی دارد و می‌توان به آن امیدوار بود.

نیکبخت با اشاره به ناراحتی هواداران استقلال از ناکامی‌های اخیر تیم‌شان طی سال‌های گذشته گفت: درست است که هواداران چند سال قهرمانی ندیده‌اند، اما اگر حوصله به خرج دهند، این تیم درست می‌شود. من به استقلال ِ استراماچونی امیدوارم. برخی‌ها در صفحات مجازی و رسانه‌ها سوء استفاده کرده و قصد ضربه زدن به استقلال را دارند، اما همه اینها را می‌شناسند و می‌دانند حرف چه کسی را باید باور کنند.

وی در رابطه با حواشی به وجود آمده برای مترجم استراماچونی گفت: این هم جزو حواشی فوتبال ایران است و کاری نمی‌توان کرد. باید این حواشی را کنار بگذاریم و به استقلال فرصت بدهیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افشاگری عجیب رسانه معتبر ایتالیایی از شرایط استراماچونی/ استقلال زندان است!

ی آگوست 25 , 2019
به گزارش مشرق، گاتزتا دلواسپورت بعد از اولین شکست استراماچونی گزارشی در مورد شرایط این مربی در ایران تهیه کرده و در آن به نکات عجیبی اشاره کرده است که در ادامه می‌خوانید. کابوس ایرانیاین سایت معتبر ایتالیایی گزارش خود را با اشاره به شرایط سختی که مر...