مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از تساوی مقابل العین امارات/ هنوز شانس صعود از این گروه را داریم

استقلال العین امارات

بازیکنان استقلال تهران پس از تساوی مقابل العین امارات از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفتند: برای کسب سه امتیاز در این بازی تلاش کردیم اما حق به حقدار نرسید و شانس با ما یار نبود.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال ایران  پس از تساوی مقابل العین امارات از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* روزبه چشمی

صحنه گل لحظات پایانی را ندیدم ولی آنچه که به ما گفتند که آفساید نبوده است.

مهم نوع بازی بود ما اگر می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم برایمان بهتر بود اما ما با این روند می توانیم در بازی های آینده نتایج خوبی بگیریم و از گروه صعود کنیم.

در این بازی فرصت سوزی داشتیم باید ببنیم در بازی های آینده چه کار می‌کنیم. بازی ها فشرده است و هر 2 روز ما بازی داریم. یک بازی شهرستان می‌رویم و یک بازی در لیگ قهرمانان داریم. ما باید همکاری لازم را داشته باشیم چون فشار زیادی روی بازیکنان است. این شرایط فقط برای ما نیست بلکه برای پرسپولیس و ذوب آهن نیز چنین شرایطی وجود دارد و باید به ما کمک کنند تا نمایندگان ایران نتایج بهتری در آسیا بگیرند.

تیم الهلال عربستان تیم قوی و خوبی است ولی ما تلاش خود را می‌کنیم تا در دیدار بعدی به پیروزی برسیم. جا دارد در اینجا از هواداران تقدیر و تشکر کنم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند. ما تمام تلاش خود را کردیم ولی نتوانستیم برنده باشیم. صددرصد با این بازی‌ای که انجام دادیم شانس صعود داریم. نمی‌دانم شفر از چه ناراحت بود من او را ندیدم.

* مهدی رحمتی

دو نیمه متفاوت داشتیم در نیمه اول به خاطر پرس تیم العین دچار سردرگمی بودیم اما در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم پنج شانس صددرصد گل داشتیم.

یکی از گل‌های صحیح ما را آفساید گرفتند. ما مستحق برد بودیم و تیم‌مان خوب بازی کرد.

باید فدراسیون مسئله‌اش را با AFC حل کند، باید زورمان در آنجا بیشتر شود می‌دانیم تیم‌های سعودی داور بازی‌ها را راحت عوض می‌کنند اما ما فقط گوش به فرمان هستیم.

فشردگی بازی‌ها به نمایندگان ایران فشار می‌آورد. دو بازیکن ما مصدوم شده است و تعویض اجباری داشتیم. سه روز دیگر بازی حساسی در لیگ داریم. شانس خیلی خوبی در لیگ داریم از هواداران می‌خواهم از استقلال حمایت کنند. گروه ما سخت است اما دیدید که امروز می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

امیدواریم هواداران حمایت کنند تا خواسته قلبی آنها را برآورده کنیم.

آنها پس از بازی ما را تشویق کردند و واقعا به ما لطف دارند. دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم. هوادار واقعی استقلال می‌فهمد فوتبال یعنی چه، ما امروز موقعیت‌های زیادی داشتیم اما تبدیل به گل نشدند. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی جبران خواهیم کرد.

* پژمان منتظری

مثل همیشه در روزهایی که به حضور هواداران نیاز داشتیم آنها آمدند و از ما حمایت کردند. شرمنده هواداران شدیم و دست خالی آنها را روانه منزل کردیم.در روزی که فوتبال خوبی بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

این استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این استقلال با مسئولیت پذیری بیشتر بدون شک در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد. نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم و می‌دانیم که کار سخت شده است، اما شیرینی کار این است که بتوانیم در روزهای سخت امتیاز بگیریم.

در ادامه شانس‌های خوبی داریم و می‌توانیم با ریکاوری خوب به بازی‌ها برگردیم. باید بازی امروز را باید فراموش کنیم و از همین به فکر بازی بعد باشیم. بازهم تاکید می‌کنم که شرمنده مردم شدیم و امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

 * میلاد زکی پور

خدا را شکر بعد از سه هفته که بازی نکرده بودم، آقای شفر آمادگی‌ام در تمرینات را دید و امروز بازی کردم. من هم تمام تلاشم را کردم که بهترین عملکرد را داشته باشم. شرمنده هواداران شدیم و حق‌مان مساوی نبود و باید این بازی را می‌بردیم، ان‌شاءالله در بازی‌های آینده بهتر نتیجه می‌گیریم.

ما سال گذشته هم گروه‌مان سخت بود، ولی صعود کردیم. امسال هم تلاش می‌کنیم تا با کمک هواداران صعود کنیم. ما وقتی این همه موقعیت خراب می‌کنیم، باید بترسیم. رحمتی هم همیشه می‌گوید که وقتی این همه موقعیت خراب می‌کنیم باید بترسیم.

ما بازیکنان خیلی خوبی داریم، ولی کارمان سخت است. امروز هم خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های‌مان گل نشد. البته دروازه‌بان العین هم عملکرد خوبی داشت.

* فرشید باقری

ما در این بازی فهمیدیم چهره بد فوتبال به استقلال نگاه کرد تا نتوانیم برنده شویم.
در تمام بازی‌ها برای پیروزی وارد زمین می شویم.

باید قدر موقعیت‌هایمان را هم بیشتر بدانیم تا به پیروزی برسیم مثلا خود من هم یک موقعیت خراب کردم که باید حواسم را بیشتر جمع می‌کردم.

در رختکن که با بچه‌ها صحبت می‌کردیم می‌گفتیم می‌توانیم الهلال را هم ببریم و صعود کنیم.

به این موضوع ایمان داریم و از صمیم قلبم می گویم که می‌توانیم صعود کنیم.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

تساوی استقلال در آسیا/ بی برنامه و کم توان مقابل العین امارات!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اشکان نامداری: برای بازی کردن با کسی قراری نداریم؛ سیستم چرخشی دروازبان نداریم

س مارس 12 , 2019
مربی دروازه بان های استقلال گفت: اینکه چه ک&#15...