مسعود سلطانی فر: وضعیت استقلال خوب است؛ اختلاف سلیقه ای کوچک پیش آمد که برطرف می شود!

مسعود سلطانی فر

وزیر ورزش که در جزیره کیش به سر می برد نسبت به استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش استقلال نیوز، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، که به کیش سفر کرده تا از اردوی تیم ملی بازدید کند، در خصوص اتفاقات و حواشی امروز هیات مدیره استقلال صحبت هایی کرد که مشخص است از این وضعیت خوشحال است!

* اختلاف سبلیقه باعث استعفای سه عضو هیات مدیره استقلال شد

برخی اختلاف سلیقه‌های مدیریتی باعث شد سه نفر از اعضای محترم هیات مدیره اقدام به استعفا کنند اما استعفای‌شان را قبول نکردیم. قرار گذاشتیم ظرف یکی دو روز آینده جلسه هماهنگی گذاشته و مشکلات را بررسی کنیم.

* استقلال وضعیت و شرایط خوبی دارد!

هر دو باشگاه بزرگ ما یعنی استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی داشته و در لیگ داخلی، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شانس دارند تا بتوانند موقعیت‌های خوبی کسب کنند.

* با برگزاری جلسه همدلی را در کادر مدیریت ایجاد می کنیم

نیاز به آرامش، هماهنگی و ثبات داریم و تلاش می‌کنیم با برگزاری جلسات و بررسی این مسائل و موارد مختلفی که مطرح شده هماهنگی و همدلی لازم را در کادر مدیریتی باشگاه‌ها ایجاد کنیم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

در حاشیه استعفای دسته جمعی هیات مدیره استقلال/ انتخاب یکی از اعضای هیات مدیره به عنوان مدیرعامل باشگاه تصمیم مناسب تری است

هیات مدیره استقلال دسته جمعی استعفا کرد؛ علینژاد عامل فساد در استقلال

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جریمه ۲۱ هزاری دلاری استقلال بخاطر اشتباه مدیریتی

ی مه 30 , 2021
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در حالی برای شرکت در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا راهی عربستان شد که با تصمیمی عجیب، افسر امنیتی این باشگاه از همراهی کردن تیم باز ماند. این تصمیم همانطور که قابل پیش بینی بود برای باشگاه استقلال گران تمام شد و کنف...