مرحله 1/8 جام حذفی/ صالح مصطفوی: از حسین حسینی تشکر می کنم؛ از جدایی دیاباته بی اطلاعم!

صالح مصطفوی

عضو کادر فنی تیم استقلال(تاج) گفت: در خصوص اتفاقات داربی صحبتی نمی کنم و تمام تمرکز کادرفنی روی بازی با ذوب آهن است.

به گزارش استقلال نیوز، صالح مصطفوی عضو کادر فنی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان در مرحله 1/8 جام حذفی به جای فرهاد مجیدی حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد، که در ادامه می خوانید:

* بازی مشکلی مقابل ذوب آهن داریم

بازی بسیار مشکلی مقابل تیم ذوب‌آهن داریم، در بازی قبل هم گفتم تیم ذوب‌آهن از نظر ساختار دفاعی تیم منسجم و محکمی است و روی ضربات ایستگاهی و ضد حملات خطرناک هستند. ما دیدار تیم تیم با گل‌گهر و بازی با تیم خودمان را آنالیز کردیم، امیدوارم مثل 2 بازی قبل که فوتبال خوبی بازی کردیم اول بازی خوبی انجام دهیم و در نهایت برنده شویم.

 * از جدایی دیاباته بی اطلاعم

از اینکه دیاباته بخواهد جدا شود را اطلاعی ندارم اما مصدومیت وی امروز بررسی می‌شود و اگر بتواند به ما کمک کند از او استفاده خواهیم کرد.

  * از حسین حسینی تشکر می کنم

جا دارد از سید حسین حسینی تشکر کنم کاپیتان دوم ما است و در این فصل با وجود اینکه بازی نکرده اما خیلی خوب روحیه و انرژی خودش را حفظ کرده است. اینکه بازیکن در چه بازی به میدان می‌رود نظر سرمربی تیم است.

  * استقلال دارای نجابت و اصالت ذاتی است

در خصوص اینکه پیروانی به نیمکت تیم استقلال در داربی فحاشی کرده است؛ اتفاقات مربوط به داربی تمام شده و همه تمرکز و تلاش ما بازی با ذوب‌آهن و دیگر مسابقات است. ما به نجابت و اصالت استقلال افتخار می‌کنیم و راهی که بقیه می‌روند از نظر اخلاقی با خیلی از باشگاه‌ها در طول تاریخ متفاوت بوده است، ما فرهنگ خودمان را داریم و هر باشگاهی فرهنگ و شرایط مربوط به خودش را دارد. باشگاه استقلال از بدو تاسیس نشان داده نجابت و اصالت در این تیم ذاتی است. ما به روش‌هایی که سایر تیم‌ها انتخاب می‌کنند احترام می‌گذاریم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

مرحله 1/8 جام حذفی/ داور اهل چهارمحال و بختیاری قاضی دیدار استقلال و ذوب آهن!

برنامه چهار دیدار از مرحله 1/8 جام حذفی 1399/1400: بعد از پیکان نوبت به ذوب رسید!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شکایت ۳۰ تیم لیگ برتری بابت تخلف هیات فوتبال تهران

س مه 18 , 2021
به گزارش مشرق، ۳۰ تیم حاضر در رده‌های مختلف فوتبال در تهران با تهیه نامه‌ای برای ریاست جدید فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته انضباطی این فدراسیون خواستار رسیدگی به تخلف هیات فوتبال در ثبت قرارداد بازیکنان استقلال در فوتبال پایه شدند. این نامه ۴۸ ساع...