مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ نامجو مطلق: دیاباته، مطهری و اسماعیلی غایبان استقلال هستند!

نامجو مطلق

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: سه مهره کلیدی ما بازی فردا را از دست داده اند و باید روی گزینه های دیگر تمرکز کنیم!

     

 به گزارش استقلال نیوز، نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بازی بسیار سخت و حساسی با تیم سپاهان داریم

فردا بازی بسیار سخت و حساسی با تیم خوب سپاهان داریم، تیمی که یک هفته قبل با آن بازی کردیم. هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند و بازی حساسی خواهد بود. تیم‌ها با همه انگیزه و توان وارد زمین خواهند شد.

 * با وجود بازیکنان جوانمان به فکر پیروزی هستیم

ما هفته گذشته یک بازی سنگین و پرفشار با سپاهان در لیگ برتر داشتیم که پس از 10 نفره شدن در نیمه اول، فشار زیادی به بازیکنان وارد شد و این مسئله در بازی با شهر خودرو به لحاظ بدنی ضربه زد. قطعاً در این بازی هم اوضاع به همین شکل خواهد بود و دیدار سنگینی خواهیم داشت، البته سعی کردیم با ریکاوری خوبی که طی روزهای گذشته داشتیم، تیم آماده این بازی باشد. ما برای دیدار فردا سه بازیکن تاثیرگذارمان را نداریم و کار سخت‌تر است اما با حضور جوانان خوبی که در ترکیب داریم، با هدف پیروزی وارد میدان می‌شویم.

 * برنده این بازی شانس زیادی برای قهرمانی دارد

به نظرم برنده این بازی که انشالله استقلال باشد، شانس زیادی برای قهرمانی در جام حذفی دارد. بازی فردا یک فینال زودهنگام است. امیدوارم که بازیکنان استقلال مزد زحمات‌شان را در این دیدار بگیرند. اگر این بازی را با برد تمام کنیم، شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت.

 * اولین آرزویم، سلامتی قلعه‌نویی است!

اولین آرزویم، سلامتی قلعه‌نویی است، چون ما سال‌ها کنار هم در استقلال بازی کرده و برای این تیم تلاش کردیم. یکی از ستاه‌های روی پیراهن استقلال مربوط به آن تیمی بود که کنار هم بازی می‌کردیم. حضور قلعه‌نویی روی نیمکت می‌تواند روی سپاهان تاثیر مثبت بگذارد اما در طرف دیگر میدان تیم استقلال قرار گرفته که افتخارات زیادی دارد و بازیکنان تلاش می‌کنند که موفق باشند.

* خوشبختانه در چند روز اخیر دیگر خبری از بیانیه نیست

امیدوارم داور بهترین عملکردش را داشته باشد. خوشبختانه در چند روز اخیر دیگر خبری از بیانیه نیست. من اعتقاد دارم که تیم ما بیشتری ضرر را از داوری از ابتدای لیگ تاکنون دیده که البته اشتباهات هیچ کدام عمدی نبوده است.

* قطعاً برنده دیدار فردا یکی از مدعیان خواهد بود

فینال اصلی ما بازی با سپاهان است. فکر می‌کنم شرایط در ادامه راه راحت‌تر باشد و قطعاً برنده دیدار فردا یکی از مدعیان خواهد بود.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

مرحله 1/4 جام حذفی/ داور بختیاری قاضی دیدار حساس استقلال و سپاهان!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین تلاش‌ برای رسیدن دیاباته و اسماعیلی به سپاهان

ی آگوست 9 , 2020
به گزارش مشرق، تیم استقلال فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود را مقابل سپاهان انجام می‌دهد اما فرهاد مجیدی در این دیدار ارسلان مطهری را در اختیار ندارد. مهاجم استقلال به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ یکی دو هفته حداقل از میادین دور است. بیشتر ب...