مدیرعامل نساجی: هرجا برویم نگاه‌ها به طرف استقلال و پرسپولیس است

به گزارش مشرق، ایزد سیف‌الله پور پس از تساوی نساجی مقابل استقلال اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. بازی خیلی خوبی بود. تیم ما خیلی خوب بازی کرد. تیم ما به خاطر جا به جایی ها خسته است. به هردو تیم تبریک می گویم. فکر می کنم استقلال 4 امتیازی که از دست داد مقابل نساجی بود که در ورزشگاه آزادی مقابل هوادارانشان و اینجا (مشهد) بازی کردیم.

وی افزود: درخواستی دارم که مقابل استقلال و پرسپولیس، یکبار برای همیشه داوران صحنه‌های 50-50 را به تیم مقابل بدهند. چه اشکالی دارد؟ اتفاقی می افتد، چون استقلال یا پرسپولیس است تمام نگاه ها به طرف این دو تیم است. آن صحنه اوت را داور اول اجازه داد ولی وقتی دید کریم اسلامی در سه قدم استقلال است گفت شاید این صحنه گل شود.

مدیرعامل نساجی گفت: این قشنگ نیست. ما میزبانیم. در بازی با پرسپولیس لباس ها را عوض کردند، با وجود اینکه ما میزبان بودیم نماینده بازی گفت اسپانسر پرسپولیس لباس هایش را نیاورده و ما باید لباسمان را عوض کنیم. امروز گلر استقلال لباسش دقیقا همرنگ لباس داوران بود. این عدالت است؟ البته این لطف آقا امام رضاست که اینجا بازی می کنیم و از یگان ویژه تشکر می کنم که خیلی به ما کمک کردند ولی به هرحال نمی شود هرجا می رویم چه مهمان باشیم و چه میزبان، همه نگاه ها به طرف استقلال و پرسپولیس باشد.

سیف‌الله پور در خصوص برخورد مطهری و حقیقی عنوان کرد: همان لحظه ارسلان و علی صحبت کردند. به آن صحنه کار ندارم. در بازی با پرسپولیس هم گل صددرصد ما را داور آفساید گرفت. بعضی از کارشناسان هم برای اینکه فالوئرشان بالا برود و توهین نشوند، می گویند احترام می‌گذاریم! این سیستم VAR‌را بیاورید. همه هزینه ها را که از باشگاه ها می گیرید، هزینه این سیستم را هم از باشگاه ها بگیرید که دیگر این اتفاقات نیفتد. اگر VAR‌باشد این مشکلات به وجود نمی‌آید.

وی در خصوص شکایت از بازیکن خارجی نساجی، گفت: تا الان هیچ شکایتی نکردیم و پیگیر این قضیه نبودیم. این صحبت هایی است که در فضای مجازی مطرح شده، باید با اعضای هیات مدیره مشورت کنیم. اگرچنین چیزی باشد یا نباشد وظیفه ما نیست و سازمان لیگ باید مثل اتفاقی که قبلا افتاد، پیگیر این مسائل باشد. امروز با نماینده صحبت کردیم. گفتیم چنین صحبتی مطرح شده، شما باید پیگیری کنید و وظیفه ما نیست.

سیف‌الله ‌پور در مورد اینکه روز گذشته در مجلس صحبت حق پخش تلویزیونی بوده، اظهار داشت: این کار بسیار خوبی است که می خواهند حق پخش را به تیم ها بدهند. در اروپاحق پخش، استفاده از پیراهن، بلیت فروشی، تبلیغات در اختیار باشگاه است. این کاربه باشگاه خصوصی کمک می کند. ضمن اینکه می خواستیم امروز اجازه ندهیم تبلیغات محیطی وارد ورزشگاه شود.

وی تصریح کرد: اما گفتیم دوستان مکدر می شوند ولی با نهایت احترام الان می گویم؛ ضمن تشکر از سازمان لیگ که امسال نسبت به سال‌های گذشته بیشتر به باشگاه ها توجه کرد، به آن قراردادی که در حضور بهاروند و کامرانی‌فر بستیم و صورتجلسه شد، تا الان آن اتفاق نیفتاد. سه هفته از نیم فصل دوم گذشته، ما باید حق و حقوق بیشتری از تبلیغات محیطی بگیریم که نگرفته‌ایم. با توجه به شناختی که از بهاروند دارم و همیشه حق را به حقدار می‌دهد، تدابیری بیندیشند که به باشگاه های خصوصی کمک شود.

مدیرعامل نساجی در مورد پیراهن برخی بازیکنان این تیم دراعتراض به جنگ روسیه و اوکراین، گفت: ما سیاسی نیستیم. جنگ باید تمام شود. در یمن، فلسطین و اوکراین باید تمام شود. همه جا باید دوستی باشد. چرا باید با این جنگ ها عزیزانی را از دست بدهیم؟ پدری که الان در اوکراین، روسیه، فلسطین یا یمن  فرزندش را رها کرده و کشته می‌شود، نباید اتفاق بیفتد. توراخدا کاری کنیم که همه از دوستی ها و خوبی ها صحبت کنند و این اتفاقات نباشند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته بیستم

د فوریه 28 , 2022
نتایج کامل دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال:تراکتور تبریز ۲ - سپاهان اصفهان ۲نفت مسجدسلیمان صفر - آلومینیوم اراک صفرهوادار صفر - فولاد خوزستان صفرفجر سپاسی شیراز یک - پیکان یکگل‌گهر سیرجان ۲ - صنعت نفت آبادان یکذوب‌آهن اصفهان ۲ - پدیده خراسان یکنساج...