مدافع استقلال ساز جدایی را کوک کرد +عکس

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل پیکان قرار گرفت و با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شد. در پایان این مسابقه محمد دانشگر با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود، گمانه زنی ها درباره جدایی اش از این تیم را قوت بخشید.

بیشتر بخوانید:

فریبا: ‌دلم برای دانشگر سوخت

این دومین بار درهفته‌های اخیر است که محمد دانشگر نارضایتی‌اش از شرایط موجود در استقلال را علنی می‌کند. وی یکبار به دلیل اختلاف با چند بازیکن باتجربه استقلال به کمیته انضباطی باشگاه باشگاه احضار شد و جرایم و محرومیت‌هایی برای او در نظر گرفته شد. 

گرچه دانشگر شب گذشته مقابل پیکان در ترکیب ثابت قرار گرفت و در دقیقه ۸۰ به دلیل آسیب دیدگی از زمین خارج شد، اما وی بعد از بازی با انتشار یک استوری حرف و حدیث دار رسما دَم از جدایی زد. 

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی در این تیم می‌افتد و آیا دانشگر که روابطش با برخی از بازیکنان باتجربه این تیم چندان حسنه نیست از جمع آبی پوشان جدا می شود یا خیر. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با نظر فرهاد مجیدی/ محمد دانشگر دیگر حق خضور در تمرینات را ندارد!

ی آگوست 16 , 2020
سرمربی تیم فوتبال استقلال با جدایی محمد دانشگر از این تیم موافقت کرد.   به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، محمد دانشگر شب گذشته در استوری اینستاگرامش اعلام کرد در این چند بازی به خاطر روزبه چشمی و شجاعیان به میدان...