مخالفت باشگاه استقلال با میزبانی در قزوین 

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج) مخالفت خود را در خصوص تصمیم سازمان لیگ اعلام کرد. 

   

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی، روز گذشته و امروز سازمان لیگ فوتبال و مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر اعلام کردند که بازی  استقلال(تاج)  و ملوان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود.

  

این درحالی است که پیش از این بارها در مذاکرات صورت گرفته، به مسئولان مربوطه اعلام شده بود که باشگاه استقلال خواهان برگزاری مصاف این تیم با ملوان در ورزشگاه شهرقدس است.

همانطور که در تصاویر پیوستی مشخص است، مدیرعامل باشگاه استقلال با شهردار محترم شهر قدس برای برگزاری بازی در این شهرستان توافقات لازم را کرده بوده و در تاریخ ۲۵ مرداد هم طی نامه‌ای رسمی خطاب به ریاست سازمان لیگ، با اشاره به حق میزبانی، ورزشگاه شهرقدس را به عنوان ورزشگاه میزبان بازی با ملوان معرفی کرده بود.

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج)

انتخاب ورزشگاه خانگی حق اولیه یک باشگاه است و حالا که وضعیت دو ورزشگاه شهر تهران مناسب نیست و باشگاه استقلال هیچ تقصیری در این زمینه ندارد، انتظار می‌رود مساعدت لازمه صورت گرفته و باشگاه استقلال از حق میزبانی خود بهره‌مند شود.

  

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

ورزشگاه شهر قدس، ورزشگاه خانگی شاگردان جواد نکونام معرفی شد!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

VAR علیه یکپارچگی لیگ

د آگوست 19 , 2024
به گزارش مشرق، هفته اول لیگ برتر برای دو بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن و استقلال برابر شمس آذر با سیستم VAR برگزار شد در حالی که سایر تیم‌ها از همچنین امکانی برخوردار نبودند. همچنین قرار است در هفته دوم لیگ برتر پرسپولیس در تبریز با سیستم کمک داور و...