محکومیت استقلال، نفت مسجد سلیمان، پارس و شهرخودرو

به گزارش مشرق، کمیته وضعیت بازیکنان آرای مرتبط با برخی از پرونده های مربوطه را صادر کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

*در پی شکایت حامد زمانی از باشگاه گل گهر سیرجان، کمیته وضعیت دعوای خواهان را با توجه به عدم رفع نقص در مهلت مقرر مردود اعلام کرد.

*با توجه به شکایت فرشید پاداش از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 215 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 14 میلیون بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمد مهدی عسگری از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام 32 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم می گردد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس مرا می‌خواست اما عرب ناشی بود

*پیرو شکایت هومن صمیمی از محمد آقاجانپور (بازیکن پدیده شهر خودرو)، کمیته وضعیت این بازیکن را به پرداخت مبلغ 580 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 11 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم کرد.

*در پرونده شکایت سعید آین از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت 187 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 3 میلیون و 750 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*با توجه به شکایت مهدی حنفی از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 850 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 57 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش هیات فوتبال تهران به ادعای وریا غفوری

ی دسامبر 1 , 2019
به گزارش مشرق، عباس تیموری در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در واکنش به صحبت‌های ووریا غفوری کاپیتان استقلال تهران پیرامون اینکه از قرارداد بازیکنان به دلایل مختلف درصدهایی کم می‌شود و حتی هیأت فوتبال استان تهران هم درصدی را از قرارداد بازیکنان دریافت ...