محمد نیک سیرت: برنامه‌ریزی اشتباه سازمان لیگ همه را در آورده است؛ فکری درست می گوید زور باشگاه استقلال کمتر است

محمد نیک سیرت

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: اعتراضات به برنامه ریزی سازمان لیگ باعث بر هم خوردن تمرکز استقلالی ها نشود.

    

 به گزارش استقلال نیوز، روز گذشته تاریخ بازی استقلال و پرسپولیس مربوط به هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر مشخص شد که این خبر با واکنش‌های مختلفی از سوی اهالی فوتبال مواجه شد.

محمد نیک سیرت پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج)در گفتوگو با مهر، در رابطه با برنامه ریزی اشتباه سازمان لیگ، صحبت‌های را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

بازی پیش رو با گل گهر برای استقلالی‌ها مهمتر از داربی 94 است

در اینکه سازمان لیگ باز هم برنامه‌ریزی کرد که صدای همه را در آورد شکی نیست، اما آنچه برای استقلالی‌ها مهم است بازی پیش روی آنها با گل گهر است. دربی و اعلام تاریخ آن نباید باعث بر هم خوردن تمرکز آنها از دیدار با گل گهر شود. گل گهر تیم خوبی است و قطعاً بازی کردن با آن دشوار تر از حضور در دربی خواهد بود.

فکری درست می گوید زور باشگاه استقلال کمتر است

صحبت‌های دیروز فکری را شنیدم و کاملاً به وی حق می‌دهم که از شرایط موجود و به خصوص برنامه‌ریزی لیگ ناراحت باشد و متاسفانه باید بگویم فکری درست گفت و زور باشگاه ما کمتر است وگرنه این‌طور حق آن از بین نمی‌رفت.

برنامه‌ریزی اشتباه سازمان لیگ صدای اکثر تیم‌ها و مربیان را در آورده است

تا جایی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود و به آن به چشم نماینده کشور نگاه می‌شد سازمان لیگ حق داشت طوری برنامه‌ریزی کند که به این تیم آسیب نرسد. اما حالا پرسپولیس و همه تیم‌ها در مسابقات داخلی حضور دارند و باید در شرایطی برابر با یکدیگر به رقابت بپردازند.

از دیروز تا به حال صدای اکثر تیم‌ها و مربیان در آمده و این نشان از برنامه‌ریزی اشتباه سازمان لیگ دارد. در لیگ برتر هیچ تیمی نباید تاوان تیم‌های دیگر را بدهد و همه باید طبق برنامه‌ای مدون و دقیق بازی کنند.

باید صحبت‌های سرمربی فولاد پیگیری شود و اگر چنین چیزی صحت داشته باشد و برنامه فوتبال در جایی به جز سازمان لیگ تعیین می‌شود، باید به آن رسیدگی کرد.

 اعتراضات به برنامه ریزی سازمان لیگ باعث بر هم خوردن تمرکز استقلالی ها نشود

از استقلالی‌ها و در راس آن محمود فکری می‌خواهم این اتفاقات باعث بر هم خوردن تمرکز آنها نشود. آنها باید ابتدا با تیم خوب گل گهر بازی کنند که قطعاً پیروزی در آن بازی به خصوص در شهر سیرجان کار ساده‌ای نیست.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

برنامه دیدارهای معوقه و هفته دهم تا دوازدهم دیدارهای استقلال در رقابت های لیگ برتر بیستم؛ داربی 94 دوشنبه 22 دی!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رضا رجبی: فضای مجازی در فوتبال حذف شدنی نیست؛ فکری خودش به مشکلات استقلال واقف است

د دسامبر 28 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اظهارات محمود فکری در خصوص فضای مجازی درست است اما باید این را دانست که فضای مجازی امروز جزئی لاینفک از زندگی انسان شده است. به گزارش استقلال نیوز، رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با م...