محمد نوری: سبک فوتبال علی کریمی را دوست دارم؛ رفتن استراماچونی به استقلال ضربه زد

محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با اینکه عاشق سبک فوتبال علی کریمی هستم اما توقع ما از این بازیکن بالاتر از این حدی است که به نمایش می گذارد.

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص نتایج استقلال در هفته های اخیر، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* رفتن استراماچونی به استقلال ضربه زد

استقلال با هدایت آندره‌آ استراماچونی سیستمی را به نمایش گذاشت که جواب داد. پس از رفتن او نیز، استقلال با همان سیستم به بازی‌هایش ادامه داد اما بودن استراماچونی روی تیم تاثیر داشت و رفتنش به استقلال ضربه زد.

* شادابی و جنگندگی را در بین بازیکنان استقلال نمی‌بینیم

بازیکنان و کادر فنی فعلی استقلال زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند اما شادابی و جنگندگی را در بین بازیکنان استقلال نمی‌بینیم. استقلال نفرات خوبی دارد و جزو بهترین‌‌ها هستند اما نتوانسته‌اند نتایج مورد دلخواه هواداران را کسب کنند و هواداران خیلی ناراحت هستند که چرا تیم‌شان نتیجه نمی‌گیرد.

* امیدوارم از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار شود

کادر فنی استقلال باید پاسخگو باشد و بگویند مشکل استقلال چیست. یکسری بازیکنان مثل مهدی قائدی افت کرده‌اند. قائدی تا قبل از تعطیلات لیگ یکی از مهره‌های کلیدی استقلال بود، البته نباید مشکلات استقلال از جمله نبود بازیکنان به خاطر ابتلا به ویروس کرونا را نادیده گرفت که روی تیم تاثیر داشت. امیدوارم از لحاظ روحی - روانی روی بازیکنان کار کنند تا در ادامه لیگ سهمیه آسیا را کسب کنند.

 * سبک فوتبال علی کریمی را دوست دارم

کریمی یکی از بهترین هافبک‌های ایران از نظر فنی و اخلاقی است. کریمی زمان استراماچونی فوق‌العاده بود و الان هم جزو بهترین هافبک‌های ایران است اما توقع‌مان از او بالا است. بودن کریمی در ترکیب استقلال نعمت است، چرا که خصوصیات منحصر به فردی دارد که هم می‌تواند شوت بزند، پاس‌های بلند بدهد و انفجاری حرکت کند. من فوتبال او را دوست دارم و چون توقع‌مان بالاست، انتقاد سازنده کردم نه انتقادی که او را تضعیف کند. جای کریمی در تیم ملی است.

 اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

محمد نوری: انتظارمان از نظر فنی در بازی آبادان برطرف نشد؛ امیدارم در لیگ بیستم شاهد رقابت سالم تری باشیم

محمد نوری: استقلال هنوز هم مدعی قهرمانی است؛ بازی با فولاد یکی از مهمترین بازی‌های استقلال است

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گودرز حبیبی: پرسپولیسی ها قهرمانی را مدیون تضعیف تیم های دیگر هستند؛ سعادتمند به جای طرح اقتصادی به فکر نتایج باشد

ی جولای 26 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: احمد سعادتمند آنقدر درگیر طرح های اقتصادی شده که حواسش به نتایج بد استقلال نیست و فکری به حال این وضع تیم نمی کند. به گزارش استقلال نیوز ، گودرز جبیبی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر با اشاره به وضعیت ...