محمد نوری در گفت وگو با استقلال نیوز: چیزی جز قهرمانی از فرهاد نمی‌خواهیم؛ بازیکنان خوبمان را با لجبازی از دست دادیم!

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) امیدوار است بازیکنان جدید جذب شده بتوانند همانند تیم‌های قبلی خود در استقلال هم عملکرد خوبی داشته باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) امیدوار است بازیکنان جدید جذب شده بتوانند همانند تیم‌های قبلی خود در استقلال هم عملکرد خوبی داشته باشند.

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز با انتقاد از نحوه جدایی برخی از بازیکنان اصلی تیم معتقد است بازیکنانی که به تازگی  و در این فصل جذب استقلال شده‌اند کار سختی برای ارائه نمایش‌های خوب فصل قبل خود خواهند داشت.

در ادامه مشروح صحبت‌های محمد نوری با استقلال نیوز را می‌خوانید:

     

* بازیکنان خوب استقلال را با لجبازی و غرض‌ورزی از دست می‌دهند!

دیاباته، میلیچ جزو بهترین بازیکنان ما بودند و ما این بازیکنان را راحت از دست دادند و کاری کردند که خود این بازیکنان راضی به ماندن نباشند‌.
به نظر من ریگی بازیکنی بدون حاشیه و بسیار مودب و در خدمت تیم بود. ابن فصل هم نمایش‌های بسیار خوبی از خود ارائه داد. چرا باید این بازیکن را به این راحتی از دست بدهیم؟
فرشید اسماعیلی شاید یک مقداری عصبی باشد و مشکلات حاشیه‌ای داشته باشد اما بازیکن بسیار خوبی است و نباید به این راحتی او را از دست داد.
متاسفانه بازیکنان خوب استقلال را خیلی راحت و با لج‌ و لجبازی و غرض‌ورزی از دست می‌دهند.

* باید دید بازیکنان جدید در استقلال هم می‌توانند بهترین باشند؟

خوشبختانه این فصل فرهاد مجیدی مستقیما به نقل و انتقالات استقلال نظارت داشت. در نقل و انتقالات تعداد بازیکن جذب شده مهم نیست بلکه کیفیت بازیکنان مهم است. تا به حال ۲-۳ بازیکن با کیفیت خریداری کردیم که در تیم‌هایی که بازی می‌کردند بازیکنان باکیفیتی بودند. چند بازیکن معمولی هم خریداری شد که به نظر من می‌شد بدون هیچ هزینه‌ای از بازیکنان امید خودمان به جای اینها بازیکن جذب کنیم.
این بازیکنانی که جدیدا جذب شده اند باید ببینیم آیا در استقلال جواب می‌دهند و می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند یا خیر؟
به عنوان مثال شهباززاده جز بهترین بازیکنانی بود که به استقلال آمد اما در به دلیل برخی مشکلات از لحاظ روحی روانی افت داشت و نتوانست خودش را نشان بدهد. اما وقتی به سپاهان پیوست متحول و آقای گل لیگ شد.

بازیکنانی که به تازگی به استقلال پیوستند در تیم‌های خود بهترین بودند اما باید ببینیم در استقلال بازدهی آنها چگونه خواهد بود؟
از این بازیکنان قبل از اینکه به استقلال بپیوندند اسم و عکس آنچنانی در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و فضای مجازی نبوده است اما همین چند روزی که با استقلال قرارداد بستند، ببینید چقدر تبلیغات برایشان شد و تا چه حد اسم، عکس و تصویر آنها در رسانه‌ها و فضای مجازی پخش و دست به دست شد.

* عملکرد مجیدی در نقل و انتقالات عالی بود

عملکرد فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات را عالی ارزیابی می‌کنم. مجیدی در نقل و انتقالات نظارت مستقیم داشته، وقت گذاشت و زحمت کشید. اما باید این را هم عنوان کنیم که هواداران در این مدت همه جوره از فرهاد مجیدی حمایت و پشتیبانی کردند و قطعا این فصل به جز جام قهرمانی چیز دیگری از او نمی‌خواهند. امسال فرهاد مجیدی باید صد در صد با استقلال به مقام قهرمانی برسد تا کیفیت فنی خود را هم اثبات کند.
ما هم از او حمایت و پشتیبانی می‌کنیم. در واقع از استقلال حمایت می‌کنیم و هر کسی جز فرهاد هم سرمربی باشد باز هم از او حمایت خواهیم کرد چون نام استقلال از هر چیزی برای ما مهم‌تر است.

* اگر سکوت می‌کردم شاید پست و مقام می‌گرفتم

من اگر پست یا استوری می‌گذارم و در حمایت از تیم مصاحبه می‌کنم به خاطر این است که دلم برای استقلال می‌سوزد. من نه دنبال پست و مقام هستم و نه مادیات.
من اگر سکوت می‌کردم شاید تا به حال کلی پست و مقام می‌گرفتم اما من حرف دل هوادار را می‌زنم چون صاحبان اصلی باشگاه هواداران و پیشکسوتان هستند.

* امیدوارم قاسمی‌نژاد جواب اعتماد و محبت هواداران را بدهد

امیدوارم امین قاسمی‌نژاد جواب اعتماد و محبت هواداران استقلال را بدهد. قاسمی‌نژاد این فصل احتمالا در جایی به کار گرفته می‌شود که مهدی قایدی بازی می‌کرد. امیدوارم قاسمی‌نژاد همان بازی‌های خوبی که در پدیده انجام می‌داد را بتواند برای استقلال هم انجام بدهد و تحت تاثیر فشار هوادارن قرار نگیرد. موفقیت قاسمی‌نژاد می‌تواند باعث موفقیت استقلال بشود.

اختصاصی استقلال نیوز


 مطالب مرتبط:

محمد نوری در گفت وگو با استقلال نیوز/ چرا همیشه برای پرسپولیس پول هست اما برای استقلال نیست!؟

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خانه تکانی در نقل و انتقالات/ انقلاب مجیدی یا ویرانی مجدد استقلال!؟

ش آگوست 28 , 2021
استقلال در این فصل هم همچون فصول گذشته نتوانست شاکله تیم را حفظ کند و با تغییراتی فراوان پا به فصل بعد خواهد گذاشت.     به گزارش استقلال نیوز، نقل‌و انتقالات  ناهمگون تا کنون بشدت موجب تضعیف استقلال شد، دقیقا زمانی که رقیبان داخل...