محمد مومنی: ذوب‌آهن با برنامه بازی کرد؛ مجیدی به فکر جایگزین کمالوند باشد

محمد مومنی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: ذوب‌آهن انگیزه زیادی برای این مسابقه داشت و با همین انگیزه به هدف خود رسید.

به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) درگفت وگو با تسنیم، درباره شکست 2 بر صفر استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته 22 لیگ برتر بیستم، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* شکست دو بر صفر استقلال مقابل ذوب آهن؟

ذوب‌آهن خیلی برنامه‌ریزی شده بازی می‌کرد. از آن سو خستگی لیگ قهرمانان آسیا در ساق پای بازیکنان استقلال مشهود بود و آنها نمی‌توانستند توپ را بین خود رد و بدل کنند. بازیکنان بیشتر تمایل به ارسال توپ‌ها به‌صورت هوایی بودند و توان لازم را برای حمل توپ نداشتند.

دفاع ذوب‌آهن بسیار منسجم بود و آنها می‌دانستند برای ضربه زدن به استقلال باید چه کنند. ذوب‌آهن انگیزه زیادی برای این مسابقه داشت و با همین انگیزه به هدف خود رسید. استقلال هم چند موقعیت خوب گلزنی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند و شهاب گردان هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد.

* مشکل استقلال در ریکاوری؟

علم ریکاوری باید توسعه پیدا کند و نباید بازیکنان را با یک ماساژ معمولی به بازی بفرستیم. چالشی هم برای پزشکان استقلال به وجود آمد و دست مجیدی خالی بود. پیش‌بینی می‌کردم در بازی با ذوب‌آهن دچار مشکل شویم و مصدومیت برخی بازیکنان در اینکه استقلال با تمام توان در زمین نباشد، بسیار موثر بود. بازیکنانی که مجیدی به آنها میدان داد، عملکرد قابل دفاعی داشتند اما در زمین مثمرثمر نبودند و مشکل استقلال را حل نکردند. استقلال باید صبورانه‌تر و با مدیریت بهتر برای دربی برنامه‌ریزی کند.

* غیبت فراز کمالوند در استقلال تأثیرگذار بود؟

او یک مربی سرد و گرم چشیده است و با دستورات تاکتیکی خود در کنار زمین به استقلال کمک می‌کرد. کارها دست مجیدی است اما کمالوند می‌توانست عصای دست او باشد. جدایی کمالوند نه تنها مقابل ذوب‌آهن، بلکه در بازی‌های آینده هم ممکن است برای استقلال چالش و خلأ فنی ایجاد کند. مجیدی باید به فکر جایگزین این مربی باشد تا توان خود را افزایش دهد و از تجربه او در برنامه‌های تاکتیکی استفاده کند.

* افزایش فاصله استقلال با صدر جدول به 11 امتیاز و نقش مهم دربی در بازگشت شاگردان مجیدی به ماراتن قهرمانی؟

نباید قهرمانی را از دست رفته ببینیم و اگر استقلال دربی را به سلامت پشت سر بگذارد، همچنان در رقابت حضور خواهد داشت. توان فنی استقلال با بازگشت بازیکنان مصدوم افزایش می‌یابد.

* اهمیت تقابل با پیروزی(پرسپولیس) ؟

اوج دانش فوتبال ایران در داربی نهفته است. استقلال و پرسپولیس دو غول آسیا هستند و در داربی نمی‌توانیم شانس بیشتری برای یک تیم قائل شویم. لحظه‌ها و ثانیه‌ها در این مسابقه اهمیت زیادی دارد و تیمی که بتواند از این لحظات بهتر استفاده کند، پیروز خواهد شد. شرایط روانی بازیکنان خیلی مهم است و ممکن است آنها توان فنی بالایی داشته باشند، اما دچار مشکل شوند. شانس دو تیم در دربی برابر است و هر تیمی از این توانایی‌ها استفاده کند، می‌تواند پیروز شود.

اخبار رسمی استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ در شبی که گردان ستاره بود، ذوب آهن با دو حمله استقلال را برد!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهدی فنونی زاده: فرهاد خوراکش داربی است؛ استقلال جمعه محکوم به برد است

س مه 11 , 2021
پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: سید جلال حسینی فکر می کرد حسین رمضان‌یخی است و می‌خواست همه را بزند! به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با فارس، در خصوص دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن پیش از برگزاری ...