محمدرضا مهران پور: استقلال مقابل سایپا بازی روانی انجام داد؛ خط دفاعی استقلال عالی کار می کند

مهران پور

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در بازی دیروز نکته عجیب پیش بینی دقیق استراماچونی از نتیجه بازی بود که نشان از شناخت این مربی از شرایط تیم و مسائل روحی و روانی دارد.

 به گزارش استقلال نیوز، محمدرضا مهران پور پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با مهر، در مورد شرایط استقلال پس از پیروزی مقابل سایپا و شرایط استقلال در ادامه فصل صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

*  استراماچونی به مسائل روحی و روانی اشراف دارد

نکته جالب این بازی درست از آب در آمدن پیش بینی استراماچونی در خصوص تعداد بالای گلهای آبی پوشان بود. این نشان می‌دهد وی به جز مسائل فنی بر مسائل روانشناسی در فوتبال هم اشراف دارد.استراماچونی اشاره درستی به مسائل روحی و ذهنی بازیکنان استقلال کرد. اما نتایج اخیر این تیم نشان می دهد حالا اعتماد به نفس به آبی پوشان بازگشته و با آسودگی خیال بیشتری در دیدارهای آینده به میدان می‌روند.

* استقلال مقابل سایپا بازی روانی انجام داد

استقلال مقابل سایپا بازی روانی انجام داد، به راحتی خلق موقعیت کرد و بازیکنان هم نسبتا راحت دروازه را باز کردند تا بعد از مدتها یک پیروزی خوب و بی حرف و حدیث را از تیم ببینیم.

* عارف غلامی بهترین بازیکن میدان بود

غلامی هم در دفاع خوب و بی نقص بود و هم در حملات موثر. طبیعی است که با یک گل و یک پاس گل باید او را بهترین بازیکن این میدان دانست.

* خط دفاعی استقلال بی نقص بود

به نظر می‌رسید بازیکنان سایپا در اکثر دقایق بازی تحت تاثیر ستاره‌های استقلال بودند و در دفعاتی هم که روی دروازه آبی پوشان خلق موقعیت کردند، خط دفاع ودروازه‌بان آنها به موقع وارد عمل شد تا توپی از خط دروازه شان عبور نکند باید بگویم که در این بازی خط دفاعی استقلال بی نقص بود.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته هفتم لیگ برتر/ غول خفته بیدار شد؛ استقلال در شهر قدس سایپا را 4تایی کرد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی موسوی: همچنان اعتقاد دارم که باید استقلال تقویت شود؛ استراماچونی کارش را خوب بلد است

س اکتبر 22 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در استقلال دیگر از بی برنامگی خبری نیست و تیم اعتماد به نفس کافی را برای موفقیت پیدا کرده است اما هنوز این تیم جای کار دارد.  به گزارش استقلال نیوز، سیدعلی موسوی پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با تسنیم، در خصو...