محمدحسین مولایی: رسانه ها فقط به دنبال حاشیه ساختن برای استقلال هستند؛ منتقدان به این تیم هم نگاه ملی داشته باشند

معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال

معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال(تاج) در خصوص حواشی بوجود آمده پیرامون کاروان این تیم در عربستان توضیحاتی ارائه داد.

       

به گزارش استقلال نیوز، محمد حسین مولایی معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال(تاج) در گفت و گو با مهر، در خصوص انتقادات به تعداد کاروان استقلال در عربستان، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

در گفتگو با مهر عنوان شد:در گفتگو با مهر عنوان شد:سه تیم ایرانی دیگر هم درآسیا هستند اما فقط به استقلال می‌پردازند!سه تیم ایرانی دیگر هم درآسیا هستند اما فقط به استقلال می‌پردازند!معاون باشگاه استقلال در پاسخ به برخی از منتقدان این باشگاه گفت: نمی دانم چرا بحث در خصوص کاروان استقلال تا این اندازه داغ است.
محمدحسین مولایی معاون فرهنگی و اطلاع رسانی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار  اظهار داشت:

حتی یک نفر هم در کاروان استقلال اضافه نیست

از روزی که تیم استقلال برای اعزام به عربستان آماده شد، تعداد نفرات اعزامی باشگاه به عربستان مورد بحث و انتقاد قرار گرفت.

با ضرس قاطع اعلام می‌کنم که حتی یک نفر هم اضافه در کاروان استقلال نیست و هرکس همراه با تیم به عربستان رفته، قطعاً حضورش در کنار تیم لازم بوده است.

اعضای هیات مدیره برای خلوت تر شدن کاروان تیم در عربستان تیم را همراهی نکردند

خود من با اینکه معاون باشگاه فرهنگی و اطلاع رسانی باشگاه هستم، بودنم در عربستان توجیه داشت و حتی ویزا داشتم، اما با تصمیم شخصی ترجیح دادم برای خلوت تر شدن کاروان تیم در عربستان از سفر به این کشور خودداری کنم و در تهران به وظایفم بپردازم. دقیقاً به همین دلیل است که اعضای هیات مدیره هم تیم را همراهی نکردند.

* 3 تیم ایرانی دیگر هم هستند اما تنها درباره استقلال و کاروان این تیم در رسانه‌ها بحث می‌شود

در حال حاضر ۴ تیم ایرانی در کشورهای مختلف حضور دارند تا در لیگ قهرمانان شرکت کنند اما تنها درباره استقلال و کاروان این تیم در رسانه‌ها بحث می‌شود که من واقعاً دلیل آن را نمی‌دانم. بعضی‌ها که دوست دارند از هر بهانه‌ای برای ایجاد حاشیه در این تیم استفاده کنند، حالا به تعداد نفرات استقلال در عربستان می‌پردازند و این جز حاشیه سازی چیزی نیست.

استقلال هم مثل ۳ تیم دیگر نماینده این کشور است و ما انتظار داریم همانطور که رسانه‌های جمعی، رسمی و حتی در فضای مجازی از دیگر تیم‌ها حمایت می‌شود، حداقل در این مدت از استقلال هم حمایت کنند. بعضی‌ها باید قبول کنند که لااقل در این مقطع به این تیم هم نگاه ملی داشته باشند و به آن بعنوان نماینده کشور نگاه کنند و اگر دعوا و اختلافی هست بگذارند فقط برای بازی‌های داخلی.

تیم مدیریت، فنی و سرپرستی همه تلاشش را می‌کند تا فضایی را برای تیم ایجاد کند تا تمرکز تیم برای حضور در این بازی‌ها افزایش یابد، اما متاسفانه این نوع رفتارهای رسانه‌ای حاصلی جز بر هم زدن تمرکز کادر فنی و مربیان ندارد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

آخرین اخبار از ACL2021/ اعلام زمان نشست خبری فرهاد مجیدی؛ واکنش باشگاه استقلال به حاشیه سازان علیه مدیریت

معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال: نوری سجده بقا را فراموش نکند؛ آقای شکوری تاریخ را با رانت و رابطه نمی توان تحریف کرد

معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال: نمی توانیم جلو کرونا را بگیریم؛ مددی آرزوی محال خود را گفت!

چند خبر کوتاه از استقلال/ انتصاب معاونت فرهنگی و ارتباطات استقلال؛ تجهیز آکادمی آبی ها

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهدی پاشازاده: دیدار استقلال و الاهلی تعیین کننده است؛ الدحیل رقیب اصلی برای سرگروهی است

چ آوریل 14 , 2021
پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: در چنین تورنمنت‌هایی همیشه بازی‌های اول بسیار مهم و تعیین کننده است. به گزارش استقلال نیوز، مهدی پاشازاده مدافع پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفت‌وگو با مهر، در خصوص حضور تیم استقل...