مجید نامجومطلق: استراماچونی روی تیم تاثیر مثبت می‌گذارد؛ فاکتور موفقیت استقلال جوانی است

نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال بازیکنان جوان با استعدادی جذب کرده که می توانند فاکتور موفقیت این تیم باشند.

   

 به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط این تیم، قرعه کشی لیگ برتر، برگزاری دربی در هفته چهارم، فقدان ستاره در تیم استراماچونی و .. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* برگزاری دربی در هفته چهارم هیجان‌انگیز است

مصاف زودهنگام استقلال و پرسپولیس یک اتفاق هیجان‌انگیز است و فاکتور مهم این است که استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم هیچ استرسی ندارند. وقتی بازی‌ این دو تیم در میانه‌های نیم‌فصل اول برگزار می‌شود، ممکن است هر دو تیم به دلیل نتیجه نگرفتن یا مسائل دیگر استرس داشته باشند، ولی در هفته‌های ابتدایی لیگ، چنین شرایطی وجود ندارد. این بازی می‌تواند هیجان خاص خودش را داشته باشد، در ضمن اعتقاد من این است که سه بازی قبلی استقلال قبل از دربی، کمی از بازی‌های پرسپولیس آسان‌تر هستند.

* زمان ما استقلال 10 بازیکن در تیم ملی داشت

استقلال در سالیان اخیر همیشه ستاره‌های زیادی داشته است، ولی برای این فصل تعداد زیادی از بازیکنان بزرگش را از دست داد، این در حالی است که هواداران استقلال همیشه این تیم را با ستاره و بازیکنان بزرگش دوست دارند. زمانی هم که ما بازی می‌کردیم 10 بازیکن استقلال در تیم ملی بودند، ولی الان این شرایط برای استقلال و پرسپولیس وجود ندارد و این دو تیم بازیکنان زیادی در تیم ملی ندارند.

* شروع به موقع تمرینات فاکتور مثبت استقلال است

بازیکنانی که استقلال جذب کرده، نفراتی توانمند هستند و امیدوارم که آنها در این تیم تبدیل به ستاره‌های بزرگی شوند. فاکتور مثبت در مورد استقلال این است که آنها امسال تمرینات را به موقع شروع کردند و یک مربی سرشناس را هم روی نیمکت دارند که می‌تواند تأثیر مثبت خود را روی تیم بگذارد به نظر من فاکتور موفقیت استقلال انگیزه جوانان است چه بر روی نیمکت چه درون زمین این فاکتور قابل مشاهده است.

* امسال از استقلال توقع قهرمانی داریم

قضاوت در مورد استقلال زود است، چون باید لیگ شروع شود تا بازی‌های رسمی این تیم را ببینیم. امسال هواداران استقلال فقط توقع دارند که این تیم قهرمان شود و امیدوارم انتظار آنها طولانی‌تر نشود و استقلال در نهایت به قهرمانی برسد.

اخبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

مجید نامجومطلق: این فصل جوانان بی نام و نشان جانشین بازیکنان اسم و رسم دار استقلال شدند!

مجید نامجومطلق: فاکتور امیدوار کننده استقلال بدنسازی مناسب است؛ استقلال نیاز به تقویت دارد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کیانوش رحمتی: استراماچونی مربی باهوشی است؛ شماره 10 را قائدی نپوشد چه کسی بپوشد؟

ج آگوست 9 , 2019
بازیکن پیشین باشگاه استقلال گفت: شماره پیراهن  10 استقلال را مهدی قائدی باید بپوشید زیرا جوان است و باید ببنیم او لیاقت دارد یا نه. به گزارش استقلال نیوز، کیانوش رحمتی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم استقلا...