مجیدی و کمالوند تفکرات هم را می‌شناسند

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار مدافع ملی پوش پیشین استقلال با اشاره به وضعیت آبی‌ پوشان تهرانی گفت: با وجود اینکه استقلال دچار مشکلات حاشیه‌های زیادی شده اما فرهاد مجیدی توانسته تیمی خوب را راهی رقابت‌های این روزهای لیگ کند و نتایج درخشانی بگیرد. بازیکنان استقلال مشکلات را تحمل می کنند و این روزها برای شادی دل هواداران از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

وی افزود: بازی دو تیم استقلال و سایپا بسیار حساس است مخصوصاً برای سایپا که در قعر جدول به سر می‌برد و برای بقا در لیگ برتر می جنگد. سه امتیاز خانگی بازی با استقلال برای سایپا از نان شب واجب تر است و برای عقب نماندن از دو تیم نساجی قائمشهر و ذوب آهن اصفهان باید هر طور شده از استقلال امتیاز بگیرد.

ورمزیار ادامه داد: استقلال نیز به نوعی سومی خود را مسجل کرده اما هنوز این شانس را دارد که خودش را به سپاهان نزدیکتر کند. استقلال به طور حتم می‌تواند سهمیه آسیا را بگیرد اما در جام حذفی برای گرفتن جام بالاترین شانس را دارد و می تواند از پس پرسپولیس برآید.

مدافع پیشین دو تیم استقلال و سایپا درباره رویارویی فراز کمالوند و فرهاد مجیدی نیز گفت: به هر حال این دو مربی از خصوصیات فنی یکدیگر به خوبی آشنا هستند و از طرفی کمالوند در سایپا موفق نبود و پس از جدایی از استقلال نتوانست در تیم جدیدش موفق باشد. با این وجود من فکر می کنم شاهد یک بازی سنگین و جانانه از سوی دو تیم باشیم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین جمعه استقلال/ مجیدی و مددی رودررو شدند؛ گلایه های فرهاد در حضور ملکیان!

ج جولای 9 , 2021
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از دیدار با سایپا در حضور دو مدیر این تیم در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.                          به گزارش استقلال نیوز، آخرین...