مجیدی با مدیریت استقلال زاویه دارد

به گزارش مشرق، ایمان عالمی اظهار داشت: باشگاه استقلال تا همین چند سال گذشته به باشگاه با ثبات در عرصه مدیریت معروف بود و همه موفقیت های این تیم به همین ثبات مدیریت باز می گشت. حتی بعد از انقلاب هم ما شاهد مدیریت های بلند مدت بودیم. مثلاً حاج کاظم اولیایی و حاج علی فتح الله زاده هر کدام در اولین دوره مدیریتی شان ۷ سال مدیرعامل بودند و در همان دوران بود که تیم موفقیت های زیادی به دست می آورد. در همان مقاطع بود که استقلال ۳ بار به فینال آسیا رسید و یکبار قهرمان آسیا شد. اما بعد از آن دوران مدیریتی کوتاه شد و دیگر این موفقت ها تکرار نشد.

وی اضافه کرد: آقای سعادتمند را از نزدیک نمی شناسم اما در باره او بدی نشنیدم و افرادی که ایشان را می شناسند تعریف های خوبی کردند و به نظر می رسد انسان مثبتی باشد. حالا که قرعه به نام ایشان افتاده امیدوارم دوران مدیریتی او بلند مدت باشد و با موفقیت های زیادی همراه باشد.

بیشتر بخوانید:

سعادتمند از بیخ و بن تکذیب کرد

مربی پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: تنها عاملی که مرا نگران می کند این است که شنیدم متاسفانه مجیدی با مدیریت قدری زاویه دارد که امیدوارم این درست نباشد. یک سرمربی تنها باید روی مسائل فنی تمرکز کند و ورود به امور مدیریتی باعث بر هم خوردن تمرکز او می شود. مجیدی یا هر مربی دیگری تنها باید در چارچوب مسائل فنی از مدیران مطالبه گری کنند.

عالمی خاطرنشان ساخت: یکی از مشکلاتی که استقلال در فصل گذشته داشت نبود یک زمین تمرین مناسب بود که روی کیفیت فنی تیم تاثیرگذار بود. امیدوارم مدیریت جدید باشگاه بتواند مشکلات مالی و کمبودهایی از این نظر را از بین ببرد تا خیال فرهاد مجیدی هم راحت باشد و تنها روی مسائل فنی تمرکز کند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: بهتر است همین الان فدراسیون اعلام کند لیگ نوزدهم کنسل و خیال باشگاه ها را راحت کند. اگر غیر از این باشد ما به جز لیگ نوزدهم، لیگ بیستم را هم از دست خواهیم داد. اما زدن سوت پایان لیگ نوزدهم باعث می شود لیگ بیستم با کیفیت مطلوب دنبال شود.

وی در ادامه بیان داشت: البته کنسل کردن لیگ نباید همراه با قهرمان اعلام کردن یک تیم باشد که این اصلاً منطقی نیست. از لیگ برتر ۹ هفته باقی است و در این ۹ هفته اتفاقات زیادی می تواند بیفتد. اتفاقاتی که هم پایین و هم بالای جدول را دستخوش تغییراتی خواهد کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مذاکره شفر با مدیرعامل جدید استقلال

چ آوریل 8 , 2020
به گزارش مشرق، وینفرد شفر در هفته های پایانی لیگ هجدهم از سمت سرمربیگری استقلال برکنار شد و بعد از شکایت به فیفا توانست این باشگاه را به پرداخت 550 هزار دلار جریمه محکوم کند.اما بعد از این اتفاق وینفرد شفر در مصاحبه ای اعلام کرد قرار است با احمد سعادتم...