مجیدی: آینده استقلال با این بازیکنان پرافتخار است

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی در صفحه شخصی‌اش با اشاره به برتری تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در صفحه شخصی‌اش با تقدیر از بازیکنان استقلال گفت: بزرگترین سرمایه ما استقلالی‌ها این پسران فوق‌العاده‌اند. نه فقط ساق‌های آنها، بلکه قلب‌های بزرگ و احساس مسئولیتی که در خود دارند. با این بازیکنان دورنمای استقلال می‌تواند پر از زیبایی و افتخار باشد. خوشحالی‌ام را پنهان نمی‌کنم که مربی این مردان محکم و باانگیزه هستم. ما با هم قرارهای گفته و ناگفته داریم، روزهای باشکوه را می‌سازیم و از بحران‌ها و مشکلات گذر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

فرهاد مجیدی اسنادش را منتشر کند

وی افزود: دیروز وقتی دیدم که کاپیتان من بیشتر از ما که نگران او بودیم، دوست داشت در لیست 18 نفره حضور داشته باشد تا به تیم کمک کند، وقتی دیدم سیدحسین بازوبند را در این بازی سخت برای مدافعان به روزبه چشمی داد، وقتی دیدم میلاد زکی‌پور باوجود بازی قابل قبولش و تعویض بین دو نیمه چقدر نگران تیم بود، بیشتر از گذشته به آینده امیدوار شدم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش موسوی به مدیرعاملی در استقلال

ی فوریه 2 , 2020
به گزارش مشرق، عبدالرضا موسوی درباره منصوب شدنش به‌عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال، اظهار داشت: ما کارمان را شروع کرده بودیم و چند وقتی است که در کنار باشگاه هستیم. امیدوارم بتوانیم مؤثر باشیم و با انرژی بیشتر، مصمم‌تر و جدی‌تر به مردم کشورمان...