مجیدی، قلعه‌نویی یا یک خارجی؟

به گزارش مشرق، پس از برکناری وینفرد شفر از هدایت تیم استقلال، مدیران این مجموعه وعده استخدام یک مربی خارجی بزرگ که در خور نام و شأن باشگاه استقلال باشد را دادند. آنها در این مدت فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کردند تا وی امور این تیم را تا پایان فصل در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

استقلال؛ جیب خالی، پز عالی

با این وجود اخیراً پالس‌هایی از باشگاه استقلال می‌رسد که نشان می‌دهد احتمال اینکه هدایت استقلال برای فصل بعد به مجیدی سپرده شود وجود دارد. از چندی پیش برخی از مدیران استقلال بحث گرانی دلار و سخت شدن استخدام مربی خارجی را مطرح می‌کنند تا بستر برای جذب مربی داخلی در فصل بعد آماده شود.

در این میان گفته می‌شود برخی از اعضای هیأت مدیره استقلال امیر قلعه نویی را در اولویت قرار داده‌اند اما حضور قلعه نویی اشکالاتی دارد. از جمله اینکه هواداران استقلال به طور کامل پذیرای قلعه نویی نیستند و اینکه هنوز تکلیف همکاری قلعه نویی با سپاهان برای فصل بعد مشخص نیست.

فرهاد مجیدی بعد از دیدار تیمش برابر سپیدرود مصاحبه‌ای انجام داد که در آن برای فصل آینده از افعال اول شخص مفرد استفاده کرد. افعالی مانند؛ می دانم، می‌شناسم، خواستم، درست می‌کنم، نمی‌گذارم و غیره. افعالی که معمولاً فرد اول یک مجموعه از آن استفاده می‌کند.

نوع صحبت‌های فرهاد نیز گواهی بر این مدعاست که او از شانس مناسبی برای سرمربیگری آبی پوشان در فصل آینده برخوردار است.

یکی از اعضای هیأت مدیره هم با اشاره به همین گرانی دلار و بالا رفتن هزینه‌ها و سخت شدن امکان استفاده از مربی خارجی، از تمایل باشگاه برای انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال خبر داد.

همه این شواهد نشان می‌دهد در بین مدیران استقلال دو یا شاید هم چند دستگی وجود داشته باشد و یکی از این گروه‌ها به دنبال ابقای مجیدی به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم هستند. حداقل اینکه در این زمینه به احتمال زیاد صحبت‌هایی با او صورت گرفته است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اولیایی: ماندن شفر به صرفه نبود

ی مه 19 , 2019
به گزارش مشرق، به همین بهانه به سراغ او رفته و از وی پرس‌وجو کردیم تا ادعای بازیکن سابق استقلال بیشتر عیان شود، با این توضیح که گفت‌وگویمان با مدیرعامل سابق استقلال را درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه و اوضاع و احوالی که دارد آغاز کردیم. بیشتر بخوانید: ...