لیگ نخبگان آسیا/ سید حسین حسینی پیش از مصاف با الغرافه قطر: با تمام توان به دنبال شادی هواداران هستیم

سید حسین حسینی

کایپتان تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از دیدار مقابل الغرافه قطر گفت: ما پس از سال‌ها بار دیگر در آسیا حضور پیدا کرده این و تمام تلاشمان را می کنیم تا هواداران خوشحال شوند.

به گزارش استقلال نیوز، سید حسین حسینی  دروازه‌بان و کاپیتان تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الغرافه از هفته نخست لیگ نخبگان آسیا فصل 2024/25، صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

      

*صحبت اول؟ 

استقلال پس از سال‌ها دوری از آسیا بار دیگر در رقابت‌های باشگاهی حضور خواهد داشت و ما تلاش می‌کنیم تا در این مسابقات موفق ظاهر شویم.

ما تمام تلاشمان را برای جلب رضایت هواداران و موفقیت در لیگ به کار خواهیم گرفت.

* شناخت از بازیکنان الغرافه ؟

طبق آنالیزی که کادر فنی انجام داده، الغرافه بازیکنان با کیفیتی دارد و صد درصد بازی سختی داریم اما استقلال هستیم و تیم بزرگی داریم و بی صبرانه منتظر بازی فردا هستیم. این قول را به هواداران می‌دهیم که با تمام وجود برای موفقیت در بازی فردا تلاش کنیم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

لیگ نخبگان آسیا/ جواد نکونام پیش از مصاف با الغرافه قطر: استقلال قدرت شکست هر تیمی را دارد

لیگ الیت/ بلیت‌ فروشی مصاف استقلال (تاج) ایران و العرافه قطر آغاز شد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ برق‌گرفتگی در حاشیۀ نشست خبری نکونام

ی سپتامبر 15 , 2024
به گزارش مشرق، کنفرانس خبری سرمربی استقلال پیش از دیدار با الغرافه، با وقوع یک حادثه همراه شد. در هنگام برگزاری کنفرانس خبری سرمربی و کاپیتان استقلال، برق مجموعه ورزشگاه شهرقدس دچار نوسان و سپس قطع شد که این مساله کیفیت صدابرداری را نیز تحت تاثیر ق...