لباس بی‌کیفیت صدای غفوری را درآورد/ وریا به اسپانسر: نمی‌گذارم استقلال این پیراهن را بپوشد

جمعه‌ای که گذشت وریا غفوری به نمایندگی از بازیکنان استقلال در مراسم مختصری که شرکت آل‌اشپورت ترتیب داده بود شرکت کرد. در این مراسم سیدجلال حسینی هم به نمایندگی از بازیکنان پرسپولیس حضور داشت و قرار بود از لباس‌های دو تیم رونمایی شود. شرکت آل‌اشپورت ظاهراً قرار است یک فصل حامی باشگاه استقلال در زمینه تأمین البسه باشد که اخیراً نیز در تمرینات از تولیدات این شرکت استفاده می‌شود. بماند که سیدحسین حسینی ترجیح می‌دهد لباس‌های این شرکت تولیدی را تن نکند و غالباً در تمرین‌های استقلال با تولیدی البسه شرکت دیگری حاضر می‌شود.

موضوع اکنون بسیار مهم‌تر از ماجرای حسینی است. وریا غفوری در این نشست وقتی با پیراهن‌هایی که این شرکت برای باشگاه استقلال ترتیب داده بود مواجه شد بلافاصله نسبت به طرح و جنس آن اعتراض کرد و حتی به مسئولان آل‌اشپورت اعلام کرد تا زمانی که من در استقلال باشم اجازه نمی‌دهم استقلال چنین لباس‌های زشت و بی‌کیفیتی را تن کند. مسئولان شرکت مذکور هم به‌شدت از رفتار وریا غفوری ناراحت شدند اما راه چاره‌ای جز آرام کردن جو نداشتند و در نهایت قرار شد آنها لباس‌های دیگری را برای استقلال در نظر بگیرند، چون وریا به‌عنوان کاپیتان استقلال پایش را در یک کفش کرده که این پیراهن‌ها به تن بازیکنان نرود.

به هر حال ماجرای اخیر می‌تواند زمینه‌ساز یک اختلاف جدی میان استقلالی‌ها و شرکت مورد نظر شود و حتی سران باشگاه استقلال را بر آن دارد که با شرکت دیگری وارد مذاکره شوند مگر آنکه تولیدات این شرکت اصلاح شود و همانطور که وریا خواسته، هم طرح و هم جنس لباس‌ها تغییر محسوسی با آن چیزی که جمعه‌شب در سالن زیتون رونمایی شد، داشته باشد.

احتمالاً یکی از دلایلی که باعث شده باشگاه استقلال به‌طور رسمی این شرکت را به‌عنوان حامی خود معرفی نکند هم همین است و باید دید ماجرای استقلال با این شرکت که همواره مسائلی را در فوتبال ایران به‌وجود آورده، چه می‌شود. البته نباید این موضوع مهم را نادیده گرفت که آل‌اشپورت سابقه زیادی در تولید لوازم ورزشی دارد، بخصوص دستکش‌های دروازه‌بانی این شرکت در دنیا حرفی برای گفتن دارد، اما مشخص نیست چرا لباس‌هایی در اختیار استقلالی‌ها قرار گرفته که باب میل آنها نبوده است. بدون شک اگر آل‌اشپورت تولیدات درجه یک خود را به استقلالی‌ها بدهد این حواشی ایجاد نخواهد شد.

آخرین خبر: باشگاه استقلال نیز اعلام کرد در راستای ایجاد شرایط بهتر با مدیران این شرکت نشستی برگزار کرده که وریا هم در آن حضور داشته و قرار شده لباس های بهتری برای استقلال تأمین شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرهاد مجیدی: اجازه بدهید استقلال نفس بکشد! شکایت نکردم تا آرامش تیم به هم نریزد

ی آگوست 18 , 2019
 شرایط استقلال به شکل غیر منتظره ای این روزها تغییر کرده و وضعیت به شکلی پیچیده شده که حتی شایعاتی درباره جدایی استراماچونی از جمع آبی ها شنیده می شود. شروع همین روند و تغییرات در استقلال باعث شد تا فرهاد مجیدی چهره محبوب آبی ها که درگیر یک ماموری...