قبلا هم با استقلال همکاری داشته‌ام/ از اعتماد وزارت ورزش ممنونم

سرویس ورزش مشرق – صبح امروز و پس از برگزاری جلسه‌ای در اتاق وزیر ورزش با حضور جمعی از پیشکسوتان و مدیران اقتصادی اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال با حکم ریاست مجمع این باشگاه انتخاب و در سمت خود منصوب شدند. بر این اساس امیرحسین فتحی، کامروان منزوی، میرشاد ماجدی، اسماعیل خلیل‌زاده و احمد سعادتمند (مدیر استعدادیابی وزارت ورزش) به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند.

اسماعیل خلیل زاده در گفت و گو با مشرق، درباره حضورش در هیأت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم به اتفاق دیگر اعضا، خواسته‌های هواداران باشگاه بزرگ استقلال را برآورده کنیم.

وی درباره نحوه پذیرش این سمت و انتخاب خود اظهار داشت: چندی قبل از وزارت ورزش برای این موضوع از بنده رزومه ای خواسته شد و بنده سوابق کاری ام که شامل حضور در باشگاه استقلال هم می‌شد را ارائه کردم. من در دوران مدیریت بهرام افشارزاده در باشگاه استقلال با سمت‌های مشاور و معاون افتخار همکاری با این مجموعه را داشتم و مسئولان ذیربط در وزارتخانه پس از بررسی رزومه بنده این لطف را به بنده داشتند و اعتماد شد تا از این پس با این باشگاه همکاری کنم.

خلیل زاده که نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران است در این ارتباط که آیا حضور در این دو پستِ نسبتاً پرمشغله، خللی در کارهایش ایجاد نمی‌کند به مشرق گفت: خیر! به هیچ وجه! من علاوه بر نایب رئیسی اتاق بازرگانی ایران، رئیس اتاق بازرگانی تهران هم هستم و البته از این پس با قدرت در خدمت باشگاه استقلال هم خواهم بود.

نایب ریس هیأت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد: مقرر شد تمام مطالب مربوط به باشگاه توسط آقای فتحی مطرح شود و اخبار و اطلاعات از این طریق در اختیار مخاطبان باشگاه قرار بگیرد.

خلیل زاده در پایان گفت: از همه رسانه‌ها و البته هواداران تیم استقلال می‌خواهم تا کنار هم و با کمک خدا شرایطی را فراهم کنیم که بهترین اتفاقات برای باشگاه استقلال و هوادارانش رقم بخورد.

ناگفته نماند؛ پیش از این حسن زمانی، اکبر عباسی ملکی و جواد قراب به اتفاق امیرحسین فتحی اعضای هیأت مدیره ۴ نفره باشگاه استقلال را تشکیل می‌دادند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دست شفر برای بازی با پیکان خالی‌تر شد

د ژانویه 28 , 2019
به گزارش مشرق، علی کریمی هافبک تیم استقلال...