فکری: چرا هیئت مدیره استقلال بعد از انتخاب مددی استعفا نکردند؟

به گزارش مشرق، محمود فکری در خصوص استعفای اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال که به صورت یکجا انجام شده است، اظهار داشت: از این اتفاق تعجب کردم چون مشخص نیست چرا چنین استعفایی صورت گرفته است. اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال باید شفاف به مردم بگویند چرا به صورت متحد چنین کاری را انجام داده‌اند. آیا آنها هدفشان از این کار درنظر گرفتن منافع استقلال بوده یا هدف دیگری داشتند؟ 

وی افزود: از آنجا که احمد مددی انتخاب این هیأت مدیره نبود، آنها از ابتدا مخالف حضور مدیرعامل استقلال بودند. اما سئوال اینجاست چرا همان موقع که مددی انتخاب شد، به صورت متحد استعفا نکردند. وزارت ورزش، اعضای هیأت مدیره را انتخاب می‌کند که گره‌گشا باشند، اما آنها در حساس‌ترین زمان ممکن کار را زمین می‌گذارند. 

بیشتر بخوانید:

جریمه ۲۱ هزاری دلاری استقلال بخاطر اشتباه مدیریتی

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر اعضای هیأت مدیره دلسوز این باشگاه هستند، در این روزها که رئیس هیأت مدیره در جمع آنها حضور ندارد باید باری از روی دوش استقلال بردارند، نه اینکه با استعفا آرامش تیم را بگیرند. استقلال نیاز به آرامش دارد، اما اعضای هیأت مدیره با استعفای دسته‌جمعی قدرت‌نمایی می‌کنند. آیا این کار ضربه به تیم استقلال نیست؟

فکری با انتقاد از رفتار عبدیان، نظری و آصفی به فارس گفت: تیم این روزها نیاز به اعضای هیأت مدیره دارد و الان وقت کمک کردن است، نه اینکه با استعفا صورت مسئله پاک شود. اعضای هیأت مدیره استقلال الان باید شجاعت داشته باشند و فرار رو به جلو نکنند. استقلال باید برای فصل آینده تقویت شود، اما به جای این مسئله، اعضا استعفا کردند.

وی خاطرنشان کرد: با همین کارها سناریوی فصول گذشته در حال تکرار است. استقلال باید مدیرعامل داشته باشد، هیأت مدیره کارش را انجام بدهد تا تیم برای فصل بعد بسته شود. الان وقت مذاکره با بازیکنان برای فصل آینده است، اما به جای این کارها شاهد هستیم که اعضای هیأت مدیره تصمیم بر استعفای دسته‌جمعی می‌گیرند. این کار معنی دیگری جز قدرت‌نمایی نمی‌دهد و قطعا تیم را وارد حاشیه می‌کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

متن کامل نامه تهدید میلیچ +عکس

ی مه 30 , 2021
به گزارش مشرق، وکیل هروویه میلیچ روز  ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) در نامه‌ای خطاب به مسئولان استقلال درباره پرداخت مطالبات این بازیکن کروات به باشگاه مهلتی ۱۵ روزه داد. اگر ۱۵ روز  را کاری در نظر بگیریم، باشگاه استقلال تا جمعه ۱۴ خرداد فرصت دارد...