فریدون زندی: استقلال نیاز به هافبک بازیساز دارد؛ هیچ پیشنهادی از ایران برای من نیامده است

فریدون زندی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال شرایط این تیم را در نیم فصل دوم بهتر توصیف کرده و معتقد است با رسیدن مصدومان شرایط بهتر خواهد شد. 

 به گزارش استقلال نیوز، فریدون زندی مربی تیم های پایه سن پائولی و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص شرایط تیم، عملکرد خارجی‌ها و همچنین حضور بازیکنان جدید در نیم فصل، صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* شرایط استقلال را در هفته‌های اخیر چگونه ارزیابی می‌کنید؟

استقلال در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی گرفته و فکر می‌کنم این تیم کم‌کم به روزهای خوبش نزدیک‌تر خواهد شد. بازیکنان استقلال به یک هماهنگی خوبی دست یافته‌اند و تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا همچون فصل گذشته نتایج خوبی کسب کنند.

* با گذشت 13 هفته از لیگ شرایط استقلال چطور است؟

با توجه به اینکه بازیکنان تاثیرگذار و کلیدی از تیم جدا شده‌اند و نفرات جدید نیاز به هماهنگی دارند تا بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و با توجه به مصدومانی که در این فصل استقلال داشته شرایط بد نبوده است. البته فکر می‌کنم در تعطیلات نیم‌فصل و برگزاری اردوهای تدارکاتی شرایط بهتر خواهد شد.

* این روزها شفر تحت فشار است تا کادر فنی خود را تقویت کند. شما در این باره چه نظری دارید؟

کادرفنی استقلال همان‌هایی هستند که فصل گذشته توانستند این تیم را به بهترین شکل ممکن آماده سازند، همان‌هایی هستند که در لیگ رتبه خوبی را به دست آوردند، در جام حذفی قهرمان شدند و در لیگ قهرمانان آسیا هم به جمع هشت تیم پایانی راه یافتند. البته باز هم در این باره شفر باید پاسخگو باشد زیرا اوست که نفر اول کادرفنی است.

* فکر می‌کنید استقلال در کدام از پست‌ها باید تقویت شود؟

استقلال نیاز به هافبک بازیساز دارد تا بتواند توپ‌ها را بهتر به مهاجمان منتقل کند. البته تیم نیاز به یک تمام‌کننده هم دارد زیرا یک مهاجم تمام‌کننده باید در محوطه شش قدم حضور داشته باشد و از فرصت‌ها استفاده کند. فکر می‌کنم استقلال اگر بتواند پنج، شش بازیکن جدید جذب کند در نیم فصل دوم مدعی خواهد بود.

* بازیکنان خارجی باید بمانند؟

بستگی به نظر شفر دارد که چه مقدار از آنها راضی باشد. البته این را هم باید در نظر بگیریم که آنها دیر به تیم اضافه شدند و نیاز به هماهنگی بیشتر دارند. البته طارق بازیکن عراقی استقلال شرایطش بد نبوده و با توجه به قرارداد چند ساله که با او بسته‌اند می‌تواند در درازمدت به استقلال کمک کند. من خودم به عنوان لژیونر به فوتبال ایران آمدم و می‌دانم بازیکنان خارجی نیاز به زمان دارند.

* خودت در این روزها مشغول چه کاری هستید؟

در آلمان در تیم‌های پایه فعالیت کرده و به تازگی قراردادم را تمدید کرده‌ام، دوست دارم تجربیاتم را در اختیار جوانان بگذارم البته اگر پیشنهاد بهتری باشد به آن فکر خواهم کرد.

* دوست ندارید در ایران مربیگری کنید؟

بارها در این باره صحبت کرده‌ام اما هنوز هیچ پیشنهادی از ایران برای من نیامده است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین چهارشنبه ظهر استقلال/ تمرین آلوده در غیاب حاجی!

چ دسامبر 5 , 2018
تمرین تیم فوتبال استقلال در هوای آلوده ی ز&#160...