فریبا: ۷۰ میلیارد برای ویلموتس؟

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا، پیشکسوت فوتبال ایران درباره احتمال انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتبال اظهار کرد: ویلموتس سابقه کار در تیم‌ملی بلژیک را دارد که در چند سال گذشته پیشرفت زیادی داشته و هم در رده باشگاهی و هم در رده فنی بازیکنان درجه یکی در اختیار دارد. شاید او انتخاب خوبی برای تیم‌ملی باشد و به سبک فوتبال ایران بخورد با این حال سبک فوتبال بلژیک مبتنی بر کارهای فردی بازیکنانی مانند هازارد است که توانایی فنی بالایی دارند.

بیشتر بخوانید:

فاش شدن جزئیات جدید از قرارداد ویلموتس

او در واکنش به اخراج ویلموتس در سه تیمی که به عنوان سرمربی فعالیت کرده، گفت: با این اوصاف بهتر است در اخراجی‌های ۳ بازی کند. مهم این است که فدراسیون فوتبال گفته بود که سرمربی‌ای بزرگ‌تر از کی‌روش برای تیم ملی انتخاب می‌کند. آیا ویلموتس بزرگ‌تر از کی‌روش است؟ شاید منظورشان از نظر هیکل بوده است. با تمامی این اوصاف نمی‌خواهم راجع به آینده پیش‌بینی کنم و امیدوارم این مربی در تیم ملی موفق باشد.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره اخباری مبنی بر پرداخت حقوق ۴.۵ میلیون دلاری به ویلموتس برای سه سال، بیان کرد: لابد وضع آقای تاج و ساکت خوب است که می‌خواهند ۷۰ میلیارد تومان به ویلموتس بدهند. ما پس از پرداخت این پول، می‌خواهیم چه خروجی‌ای با ویلموتس داشته باشیم. در جام جهانی ۲۰۱۸ هم نتوانستیم از گروه صعود کنیم. بنظرم یک مربی ایرانی با حداکثر یک دهم پولی که به ویلموتس می‌خواهند بدهند، می‌تواند تیم ملی را به جام جهانی ببرد.

فریبا در ادامه درباره اخباری مبنی بر حضور جواد نکونام در تیم ملی به عنوان دستیار ویلموتس، تصریح کرد: ۱۰۰ درصد باید یک مربی ایرانی در کنار ویلموتس کار کند تا برای ایران آینده‌سازی صورت گیرد.

او در پایان گفت: آرزوی من این است که تیم ملی همیشه سرپا باشد ولی به قول یکی از دوستان، ویلموتس به جز در بلژیک که دو سال حضور داشت، پس از یک سال اخراج شده است. با این حال همان‌طور که زمان نشان داد کی‌روش چه کیفیتی دارد، باید به ویلموتس هم زمان داد. امیدوارم بیاید و با تیم ملی نتیجه بگیرد و یک سال بعد با شما صحبت کنم که در مورد او اشتباه می‌کردم ولی در حال حاضر رزومه و شرایطش چنین چیزی را نشان نمی‌دهد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هادی مباشری: از شرکت مجری اسپانسر شکایت کردیم؛ با فروش بازیکنان درآمدزایی می کنیم!

س مه 14 , 2019
معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: شرکت مجری کارهای اسپانسر یک ماه است ما را سر کار گذاشته‌اند و دیگر نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم.  به گزارش استقلال نیوز، هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خ...