فریبا: آبی‌ها آچمز شده‌اند/ دست از سر استقلال بردارید!

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد: دیدی می‌گویند یک نفر آچمز می‌شود؟ استقلال هم در این حالت است. آبی‌پوشان با سختی‌هایی که کشیدند و با تلاش‌های مدیریت و کادر فنی به صدر جدول رسیده‌اند. وقتی وضعیت این‌طوری می‌شود، مدیریت باید بستر را برای قهرمانی این تیم آماده کند. چند هفته است که ما داریم صحبت می‌کنیم یک گروه از بیرون هستند که نمی‌خواهند شکل بگیرد. من در تمام صحبت‌هایم این مساله را گوشزد کردم اما خدا پشت سر بازیکنان است و فعلا تیم  در صدر جدول است.

او ادامه داد: من باید به این دوستان بگویم که دست از سر استقلال بردارید و این تیم را رها کنید. بگذارید این هوادار ما جان بگیرد. تیم دارد شکل می‌گیرد و ما کادر فنی جوان و خوب داریم. بگذارید این تیم سر و شکل خود را به دست بیاورد. با این همه کاستی‌ها تیم به رتبه اول رقابت‌های لیگ برتر رسیده است. از وقتی استقلال تمام بازیکن‌های خود را در اختیار دارد، توانسته شرایط بهتری کسب کند.

بیشتر بخوانید:

اکبرپور:مجیدی اجازه دهد افعی‌های استقلال را معرفی می‌کنم/فکری امروز غفوری را اخراج کند

فریبا درباره شرایط و حواشی که برای وریا غفوری پیش آمده است، اظهار کرد: باید دید چه کردند که این همه فشار به وریا غفوری آمده است. او در بازی با نساجی توپ را به سکو تماشاگران پرتاب کرده است. آیا این رفتار از وریا غفوری سابقه داشته است؟  وقتی جوانان پول‌شان را نمی‌گیرند، قطعا به کاپیتان رجوع می‌کنند. از یک طرف شرایط تیم و مشکلاتی وجود دارد، باعث شده این مسائل پیش بیاید. من نمی‌دانم این بازیکنان چه مقداری پول گرفتند. چه می‌شود مدیران بگویند بازیکنان چند درصد دریافتی داشتند؟ این که قرارداد یک بازیکن رسانه‌ای می‌شود، واقعا جای تعجب دارد. باید باشگاه پیگیر باشد و باید به مردم معرفی شود که چه کسی قرارداد غفوری را منتشر کرده است.

او در ادامه اضافه کرد: شما تیم‌های دیگر را ببینید و پیگیری کنید قرارداد بازیکن‌های دیگر چه قدر است. الان ۶ میلیارد را بازیکن‌های معمولی می‌گیرند. این‌ها اتفاقات مشخص است که یک خطی وجود دارد تا تیم دوباره به حاشیه بیفتد و دوباره با حواشی مختلف دست و پنجه نرم کند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اعتراض هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه گفت: واقعا سخت است. بالاخره هوادار چندین سال است طعم قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر را نچشیده است. تیم آخرین بار چند سال پیش در جام حذفی قهرمان شد و الان هوادار به قهرمانی استقلال در لیگ نیاز دارد. هوادار می‌بیند تیمش در صدر جدول است و دلش قهرمانی می‌خواهد. باید مدیران بیایند و واضح صحبت کند. اگر مدیران بگویند ما پول نداریم، هوادران می‌پذیرند و آن را قبول می‌کنند. این بهتر از این است که کسی صحبتی نکند و هیچ مساله‌ای شفاف‌سازی نشود. در ماجرای وریا غفوری هم باید گفت او کاپیتان و بزرگ تیم است و باید از او حمایت‌های لازم انجام شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آقای فکری! جرأت برخورد با وریا غفوری را نداری؟/ خوراک استقلال به رسانه‌های معاند

ی فوریه 7 , 2021
سرویس ورزش مشرق – محمود فکری در روزهای ابتدایی ورود به کادر فنی استقلال با زهرچشم گرفتن از سجاد آقایی و میلاد زکی پور خیلی سریع به همه اثبات کرد حاضر نیست با بی انضباطی مماشات کند. او میلاد زکی پور که گفته بود چرا او را در ترکیب بازی دوستانه بازی نداده...