فرهاد مجیدی : هیچ چیزی جز قهرمانی نمی‌تواند هواداران استقلال را راضی کند و من این را خوب می‌ دانم

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از کسب پیروزی مقابل فولاد در نشست خبری پس از بازی درخصوص این بازی و برگشت استقلال به صدر جدول و عملکردش در 48 ساعت گذشته گفت: به پارسال برمی‌گردم و زمانی که آقای استراماچونی رفتند و من هدایت استقلال را بر عهده گرفتم، اولین جمله‌ای که به بازیکنان گفتم، این بود که شما بهترین تیم ایران هستید و اکنون نیز اعتقاد دارم که این تیم یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر استقلال  است.


وی گفت: من در 48 ساعت اخیر که در خدمت استقلال بودم، کار خاصی نکردم و تلاش کردم از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان صحبت کنم. از همه آنها تشکر می ‌کنم که خیلی با وجود و با دل بازی کردند و پیروزی را رقم زدند.


مجیدی در پاسخ به این پرسش که در 48 ساعت گذشته چه نواقصی در استقلال دیده است و برای حضور در بازی های آسیایی چه برنامه هایی برای قدرتمند ظاهر شدن استقلال دارد، گفت: من پارسال با 80 درصد این بازیکنان کار کرده ‌ام و شناخت زیادی نسبت به تیم دارم. ولی نمی ‌توانم با دو جلسه تمرین پاسخ شما را بدهم، اما اتفاقی نیفتاده است و اول راه هستیم و باید بسیار کار کنیم. به بازیکنان نیز گفته ام باید خیلی زیاد تلاش کنیم. باید بیشتر تمرین کنیم و زحمت بکشیم تا خواسته هواداران را برآورده سازیم.


سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد مهمترین انگیزه خود از بازگشت به این باشگاه در حالیکه وضعیت خوبی نداشت، گفت: من دو سال پیش مصاحبه ‌ای کردم که صحبتم با هواداران استقلال بود. گفته بودم که من فرزند استقلال هستم و این تیم را از هر کس دیگر، بهتر و بیشتر می‌شناسم. اجازه بدهید این تیم را درست کنم. باید آن شخصیت استقلال به این تیم برگردد و قبل از اینکه به قهرمانی فکر کنم، دوست دارم شخصیت و وجهه استقلال در ایران و آسیا به این تیم بازگردد. هیچ چیزی جز قهرمانی نمی‌تواند هواداران استقلال را راضی کند و من این را خوب می‌ دانم. مطمئن باشید تمام تلاشم را می ‌کنم تا این فصل هواداران را خوشحال کنم.

 

مجیدی درباره بازار نقل و انتقالات و لیست خرید خود گفت: تنها بازیکنی که با آقای مددی درباره اش صحبت کرده ام، امین قاسمی نژاد است که از باشگاه درخواست کرده ام به صورت حرفه ای با باشگاه شهرخودرو برای جذب این بازیکن مذاکره کنند.


سرمربی استقلال درباره داوری و اعتراض به وقت های اضافی گفت: من تصمیم گرفته ام در این فصل اصلا درباره داوری صحبت نکنم.


مجیدی درخصوص مسئله پیروز قربانی و عدم حضور او در کادرفنی از پاسخ به این سوال امتناع کرد و گفت: این کنفرانس مگر مربوط به این بازی نیست؟


سرمربی آبی پوشان در پایان درخصوص اینکه با آمدن ارسلان مطهری فاز هجومی استقلال بهتر شد و آیا بهتر نبود از ابتدا از او استفاده می شد که مجیدی پاسخ داد: این مسئله را ما در کادرفنی تشخیص می دهیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۷ اسفند

ی مارس 7 , 2021
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۷ اسفند ...