فرهاد مجیدی به نشست نرفت/ نوری فر: امروز روز سیاه داوری بود؛ رسانه ها از حق ما به خوبی دفاع نکردند

فرهاد مجیدی

کادر فنی استقلال پس از پیروزی 2 بر صفر این تیم مقابل مس رفسنجان در نشست خبری حضور پیدا نکرد.

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) به دلیل قضاوت افتضاح احمد محمدی در نشست خبری پس از دیدار مقابل مس رفسنجان از هفته بیست و نهم لیگ برتر سرکت نکرد. 

محمد نوری فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال پس از این بازی در نشست حضور پیدا کرد و حامل پیام سرمربی آبی پوشان بود که در ادامه می خوانید:

* باشگاه مس برخلاف بعضی هوچی‌گری‌ها حرکت زیبایی انجام داد

جا دارد پیش از هرچیز یک تشکر ویژه از استقلالی‌های شهر رفسنجان داشته باشم که برای تیم استقلال سنگ تمام گذاشتند. همچنین باید یادی کنم از حرکت بسیار زیبای باشگاه مس رفسنجان که پس از حرکت زیبای باشگاه آلومینیوم و تبریک باشگاه سپاهان رخ داد. این‌ها همگی نشان می‌دهد که در احترام در این فوتبال همچنان برقرار است و همچنان تیم‌ها با احترام و شعور بالا پیش می‌روند و برخلاف بعضی هوچی‌گری‌ها می‌بینیم که هیچ بحثی نیست و این قابل افتخار است.

* یکی از سیاه‌ترین روزهای داوری را در بازی امروز شاهد بودیم

آقای فرهاد مجیدی، آقای صالح مصطفوی و دستیاران آقای مجیدی، هیچکدام حاضر به حضور در کنفرانس نشدند چون اعتقادشان بر این بود که یکی از سیاه‌ترین روزهای داوری را در بازی امروز شاهد بودیم. پنالتی واضح ما گرفته نشد. این دلیل نمی‌شود که چون برنده شده‌‌ایم درباره این مسائل صحبت نکنیم. روند سوت‌ها هم به ضرر استقلال بود و با یک لمس کوچک، داور علیه استقلال خط می‌گرفت. من این پیام را از طرف آقای مجیدی مامور بودم که در کنفرانس خبری بیان کنم.

* رسانه‌ها هیچگاه از حق استقلال به خوبی دفاع نکردند

این اقدام بی احترامی به شما اهالی رسانه نیست و ما احترام زیادی برای شما قائل هستیم. این روند‌ داوری ارتباطی به باشگاه مس ندارد. این روند را در طول فصل داشته‌ایم، چون صدای ما به اندازه دوستان بلند نبوده، چون رسانه‌ها به آن میزان که باید از حق استقلال دفاع می‌کردند، دفاع نکردند. اگر پنالتی ما گرفته می‌شد، شاید روند بازی عوض می‌شد. کادرفنی استقلال در اعتراض به داوری امروز که از سیاه‌ترین داوری‌ها بود، در این کنفرانس حاضر نشدند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته بیست و نهم لیگ برتر/ مجیدی اکسیر نباختن دارد؛ با شکست مس در رفسنجان.. استقلال در آستانه جاودانه شدن!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پسر استقلال هم طلایی شد؛ عقاب جوان دستکش طلایی لیگ را به دست کرد

س مه 24 , 2022
پس از حضور در دو قهرمانی آخر استقلال(تاج) در لیگ برتر، حالا سیدحسین حسینی به رکورد ویژه‌ای دست‌یافته است. به گزارش استقلال نیوز، سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال(تاج) که با سال‌ها تلاش و ممارست توانست قفس توری آبی‌ها را از آن خ...