فرهاد «شفرزدایی» کرد!

به گزارش مشرق، پس از کنار رفتن وینفرد شفر از هدایت آبی پوشان، نیمکت این تیم حالا خلوت ترین روزهای خود را تجربه می‌کند و تبدیل به کم تعدادترین نیمکت در لیگ برتر شده است. این در حالی است که تا پیش از این کادر فنی استقلال بسیار شلوغ و پر تعداد بود.

شفر بر خلاف توافق روز نخستش با استقلال، تعداد زیادی دستیار خارجی با خود به تهران آورده بود و حالا پس از جدایی وی، دستیاران خارجی او هم با سرمربیگری فرهاد مجیدی از این تیم کنار رفتند.

با کم شدن شفر، ساشا، کولی، آندریاس فیلیپ و مارتین فولکر از کادر فنی استقلال، امروز مجیدی به همراه طاهری و نامداری روی نیمکت آبی پوشان خواهند نشست تا این نیمکت یکی از خلوت ترین روزهای خود را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

پایان کار دستیاران خارجی شفر در استقلال

استقلالی‌ها امیدوارند در اولین تجربه سرمربیگری فرهاد مجیدی پیروزی را تجربه کنند و تا حدودی آرامش به اردوی آنها بازگردد.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و خوزستان از هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ امشب و به میزبانی آبی پوشان تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌گردد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شفر: با آوردن مجیدی اشتباه بزرگی کردم!

چ مه 1 , 2019
به گزارش مشرق، وینفرد شفر از استقلال برکنار شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت، سکان هدایت تیم را در پنج بازی باقی‌مانده تا انتهای فصل در دست گرفت. این اتفاق آن‌هم بعد از شکست برابر پدیده در مشهد برای شفر و پسرش عجیب بود و ...