فرشید اسماعیلی: توهین کنندگان هوادار استقلال نبودند؛ اتفاقات دیشب کاملا برنامه ریزی شده بود

فرشید اسماعیلی

هافبک تیم استقلال گفت: کاملا مشخص است اتفاقات دیشب برنامه ریزی شده و هماهنگ بود زیرا تعدادی هوادارنما فحش های زیادی نثار خانواده ما کردند و در ادامه شروع به  فیلمبرداری کردند. 

به گزارش استقلال نیوز، فرشید اسماعیلی هافبک تیم استقلال در گفتگو با فارس در مورد اتفاقات دیشب فرودگاه و درگیری بازیکنان با عده ای معلوم الحال صحبت های کرد، که در ادامه می خوانید:

* خط قرمزم خانواده‌ام است

اول از همه باید بگویم من سر سفره پدر و مادرم بزرگ شدم و خط قرمزم خانواده‌ام است. در زندگی‌ام نشده کسی به خانواده‌ام توهین کند و من ساکت باشم.متاسفانه شب گذشته وقتی از فرودگاه خارج شدیم چند نفر بی‌محابا فحاشی به خودم و خانواده‌ام کردند، نه به من بلکه به سرمربی تیم و بقیه بچه ها. همانطور که گفتم خانواده من خط قرمزم است، در ابتدا به من و خانواده ام فحاشی شد اما چیزی نگفتیم، حتی روزبه چشمی چند بار گفت فحش ندهید.

 ما هیچ مشکی با انتقاد کردن نداریم

بعد از ما به یکباره به سرمربی تیم توهین‌های بدی کردند که باعث ناراحتی همه بچه های تیم شد. ما هیچ مشکی با انتقاد کردن نداریم و مگر در این سال از ما انتقاد نشده اما به خدا ما هم خانواده داریم و این رفتارها در شان استقلال نیست.

 * توهین کنندگان هوادار استقلال نبودند

آن افرادی که دیشب در فرودگاه آن رفتارها را با بازیکنان کردند هواداران استقلال نبودند، در حرفی که می‌زنم شک ندارم چون هوادار استقلال کسی است که در سرما روی سکوها پایش می لرزد و تیمش را حمایت می‌کند اما به بازیکن و خانواده اش و همچنین سرمربی فحش نمی‌دهد.

* فوتبال آنقدر ارزش ندارد که خانواده‌ام فحش بشنوند

من در این سالها تا جایی که توان داشتم برای تیم بازی کردم و هیچ منتی هم بر سر کسی ندارم. دست تک تک هواداران استقلال را می‌بوسم و همیشه مدیون حمایت های آنها هستم اما پولِ این فوتبال آنقدر ارزش ندارد که خانواده‌ام فحش بشنوند. باز هم تاکید می‌کنم مطمئنم آنهایی که دیشب به خانواده و ناموس ما فحش دادند هوادار استقلال نبودند.

* اتفاقات دیشب کاملا برنامه ریزی شده بود

وقتی  آن اتفاقات افتاد متوجه شدیم 50 نفر در حال فیلمبرداری هستند، در شرایطی که در کل در آن محوطه اصلا 10-15 نفر هم نبود. همه اینها نشان می‌دهد کاری که آن چند نفر کردند برنامه ریزی شده بود. مگر می شود هوادار استقلال به فرهاد مجیدی که این همه سال دل طرفداران تیم را شاد کرده فحاشی کنند؟

* عده ای می خواهند آرامش استقلال را برهم بزنند

مگر می‌شود هوادار که بعد از دربی از همه بازیکنان حمایت می‌کرد در چشم بازیکن آن هم بعد از بازگشت تیم از سفر نگاه کند و فحش بدهد؟ اینها همه نشان می‌دهد آن نفرات فقط با برنامه برای فحاشی آمدند و به هدفشان هم رسیدند. من از هواداران استقلال خواهش می‌کنم اسیر بازی این افراد نشوند چون یک عده فقط قصد دارند با سوء استفاده آرامش این مجموعه را بر هم بزنند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

در حاشیه حوادث بامداد امروز فرودگاه مهرآباد/ مدیریت کردن، فقط شعار و حرف زدن نیست!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزینه‌های موقت سرمربیگری و سرپرستی استقلال

ج سپتامبر 4 , 2020
به گزارش مشرق، با توجه به اینکه باشگاه استقلال شب گذشته خبر از مذاکره با آندره‌آ استراماچونی برای بازگشت به استقلال خبر داد، وضعیت فرهاد مجیدی مشخص شد و این باشگاه به نوعی با سرمربی خود قطع همکاری کرد.اگرچه در اطلاعیه باشگاه خبری از قطع همکاری نبود و م...