فتح‌الله‌زاده در آستانه استعفا؟

به گزارش مشرق، چندی پیش بود که علی فتح الله زاده بعد از دو بار استعفای اینستاگرامی سرانجام به عنوان سرپرست و شخص اول اجرایی باشگاه استقلال انتخاب شد و عنان کار را بردست گرفت.

بیشتر بخوانید:

فتح‌الله‌زاده: یک ریال پول هم در استقلال نیست

همان زمان اعلام شد استقلال برای فرار از جرایم سنگین مالی و تبعات و عواقب آن و هزینه های جاری باشگاه باید ۴۰ میلیارد تومان تا پایان سال و حدود ۲۰۰ میلیارد تا پایان فصل تهیه کند. اتفاقی که در نهایت محقق نشد و جالب اینکه فتح الله زاده در گفت‌وگویی اعلام کرد حتی یک ریال هم در باشگاه نیست و هرفردی می‌آید پول می‌خواهد.

حالا شنیده می‌شود این شرایط به اضافه حال نه چندان مساعد فتح‌الله‌زاده و  همچنین موانعی که خود او برای همکاری با عضو متمول باشگاه یعنی موسوی ایجاد کرد باعث شده تا سرپرست باشگاه درخواست جلسه اضطراری با وزیر را ارائه کند و شاید قبل از اینکه حکم مدیرعاملی‌اش صادر شود دوباره استعفا کند!

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس جنجالی از ستاره استقلال

س مارس 10 , 2020
به گزارش مشرق، ارسلان مطهری، مهاجم استقلال سال‌ها قبل از پیوستن به این تیم از علاقه‌اش به پیراهن آبی و آرزوی پیوستن به تیم محبوبش صحبت می‌کرد و همه می‌دانستند او یک استقلالی دو آتشه است و حالا که به آرزویش رسیده حسابی در ترکیب تیم خوش می‌درخشد.مطهری در...