فتحی خیال کرده استراماچونی عصای جادویی دارد

به گزارش مشرق، حنیف عمران‌زاده ضمن انتقاد از مسئولان باشگاه استقلال که مطالبات وی را پرداخت نکرده‌اند، پیرامون اظهارات  امیرحسین فتحی در جمع بازیکنان این تیم به صحبت پرداخت و مدعی شد که اظهارات مدیرعامل استقلال فقط روز بازیکنان و کادر فنی هجمه ایجاد می‌کند.

* آقایان یک سال است من را سرکار گذاشته‌اند

وی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: شنیده‌ام آقای فتحی به بازیکنان استقلال چک داده که دستش درد نکند، اما هنوز که هنوز است می‌خواهد با ما توافق کند. سال‌ها است از استقلال طلبکارم، سرم را جلوی توپ گذاشتم، سر و صورتم پاره شد، خون از سر و کله‌‌ام در هر بازی پایین می‌ریخت که البته با افتخار این کارها را انجام داده‌ام،‌ ولی آقایی که ادعای مدیریت سرش می‌شود یک سال است من را سر کار گذاشته است. هر وقت به باشگاه استقلال مراجعه کردم، او می‌گوید پول نیامده، شما به من بگویید؛ آیا می‌شود به چنین شخصی اعتماد کرد؟‌ هواداران استقلال قضاوت کنند؛ آیا من کم گذاشته‌ام که هر روز باید دنبال پولم بدوم و التماس کسی را بکنم که تخصصش شهرداری است؟ 

* فتحی تصور کرده استراماچونی با عصای جادویی جام می‌گیرد!

مدافع پیشین استقلال گفت: شنیده‌ام فتحی در جمع بازیکنان مدعی شده که آنها باید سه جام بگیرند و انتظار هواداران از بازیکنان کسب سه جام است. ظاهرا آقای فتحی یارگیری بقیه تیم‌ها را ندیده است و مثل اینکه فراموش کرده 15 بازیکن اصلی تیمش جدا شده‌اند،‌ البته شاید او تصور کرده چون استراماچونی را آورده، این مربی ایتالیایی عصای جادویی دارد و با عصا جام می‌گیرد. کسی که مدعی است فوتبالی بوده و در فوتبال سال‌ها کار کرده، در جمع بازیکنانش می‌گوید شما باید سه جام بگیرید. آیا این صحبت‌ها فشار روی کادر فنی و بازیکن نیست؟ این حرف‌ها فقط برای دلخوشی طرفداران زده می‌شود و صحبت‌هایی است که در رسانه‌ها زرق و برق پیدا می‌کند. آما آقای فتحی فراموش نکن شما فقط وعده و وعید داده‌اید. نه من و نه پیشکسوتان استقلال و نه هواداران وعده‌هایی که شما به آنها داده‌اید را فراموش نکرده‌اند. اول گفتید مجیدی سرمربی می‌شود، بعد گفتید صیادمنش می‌ماند، و بعد هم مدعی شدید پاتوسی قطعا در استقلال خواهد بود. اما معلوم نشده این وعده‌ها را به چه کسی داده‌اید چون هیچ کدام از آنها عملی نشده است. 

*تیمی که 15 بازیکنش رفته اند چطور باید 3 جام بگیرد؟

عمران‌زاده در ادامه تاکید کرد:‌تیمی که 15 بازیکنش جدا شده است چگونه باید سه جام بگیرد. مگر گرفتن لیگ قهرمانان آسیا کار راحتی است؟ مگر قهرمانی در همین لیگ خودمان کار راحتی است که مدیرعامل باشگاه از بازیکنان انتظار دارد هر سه جام را بگیرد. خدا پدر خطیر را بیامرزد که داستان پروپیچ را جمع کرد. او پول سید مجید حسینی را زنده کرد و صیادمنش را فروخت اما نانش را شما خوردید. 

* این مدیریت ضعیف‌ترین مدیریت تاریخ استقلال است

عمران‌زاده افزود: مدیریتی که رئیس هیات مدیره‌اش استعفا می‌دهد و می‌رود و مدعی می‌شود مدیران باشگاه ناهماهنگ هستند، معلوم است که چنین انتظاری هم از بازیکنان خواهد داشت. امیر قلعه‌نویی رکورد دار گرفتن جام در ایران هیچ وقت ادعا نمی‌کند که امسال تیمش باید جام بگیرد. ظاهرا آقای فتحی یادش رفته استقلال با 15 بازیکنی که از دست داده، ابتدا باید خوان لیگ و جام حذفی را رد کند. هواداران استقلال هم به این مدیریت دل نبندند. من با مدیران زیادی در دوران فوتبالم کار کردم، این مدیریت ضعیف‌ترین مدیریت تاریخ باشگاه استقلال است. 

*آقای فتحی شفاف بگو چرا مومنی را برکنار کردی

عمران‌زاده ضمن انتقاد از انتخاب‌هایی که فتحی در استقلال انجام داده، گفت:‌ آقایان بعد از 5-4 ماه محمد مؤمنی را برکنار کردند. جالب است مومنی مصاحبه کرد و گفت من در دفتر کارم بودم که شنیدم اخراج شدم. اما من می‌خواهم به او بگویم شما یک سال بیشتر در استقلال بازی نکردی و نمی‌دانی در این باشگاه چه خبر است. من و محمد نوازی و X وY از دو ماه قبل می‌دانستیم حاجیلو قرار است رئیس آکادمی شود. معلوم است وقتی یک نفر با کمتر از یک سال بازی در استقلال رئیس آکادمی می‌شود از فردای خود هم خبر ندارد. اما سوال من از مدیرعامل استقلال این است؛ آقای فتحی! شفاف اعلام کن چرا مومنی را بعد از 5 ماه برداشتی؟ تا آنجا که من می‌دانم جوانان استقلال در صدر جدول هستند، نوجوانان هم در بالای جدول و تیم امید استقلال هم در جدول رده‌بندی مسابقات در بالای جدول حضور دارد. وقتی این تیم‌ها خوب نتیجه گرفتند، چرا مومنی را برداشتید؟ آیا مشکلی بوده که مردم نمی‌دانند؟ درست است که مومنی ما را بازی داد و خودش بازی خورد، اما بهتر است مدیرعامل استقلال برای افکار عمومی شفاف‌سازی کند و بگوید به این دلیل و به آن دلیل مومنی را برکنار کردیم. 

*چاردلی کیست که در 3 دوره مدیریت در آکادمی استقلال حضور دارد؟

عمران‌زاده افزود: شخصی به نام چاردلی سال‌هاست در آکادمی باشگاه استقلال حضور دارد. این آقا در زمان صادق ورمزیار، محمد مومنی و حالا هم با حضور آقای حاجیلو در تیم‌های آکادمی حضور دارد. سوال من این است که این شخص کیست که در همه دوران مدیریتی در آکادمی حضور دارد؟ استقلال 200 پیشکسوت دارد که پشت خط هستند،‌اما این آقا که ما نمی‌دانیم از کجا آمده در تیم‌های پایه فعالیت می‌کند. آقای فتحی! دلیل این موضوع چیست؟ شما به رده‌های پایه استقلال دقت کنید؛ در هر 4 رده 25 مربی حضور دارند که فقط 3 نفر آنها استقلالی هستند و عقبه استقلال دارند. دلیلش چیست؟ من از آقای اصغر حاجیلو می‌خواهم که دست این آقایان را از آکادمی کوتاه کند. چرا باید آکادمی استقلال اجاره داده شود و چک‌هایش به صفحات مجازی برسد؟ چرا سرپرست تیم امید استقلال نباید یک پیشکسوت استقلالی باشد؟ آقایی که از آن اسم بردم را به ما برای تیم جوانان پیشنهاد کردند ولی ما قبول نکردیم، اما چند روز بعد این آقا سرپرست تیم امید استقلال شد. در این بین هم یک عده خودشیرین در آکادمی به نفع محمد مومنی مصاحبه می‌کردند که مثلا به امثال عمران‌زاده و نوازی متلک بیندازند. من نیازی به خواهش و تمنا به این آقایان را ندارم و مثل شما نیستم که برای گرفتن پست التماس کنم. آکادمی استقلال هم بماند برای شما که هر روز دستتان جلوی این و آن دراز است. 

*آقایان خیال کرده‌اند استقلال هم شهرداری است

مدافع سابق استقلال تاکید کرد: فتحی مدیرعامل باشگاهی است که سبقه زیادی دارد. اما یادش باشد یک سال است من، جواد نکونام،‌ پژمان نوری، مجید صالح و ... را دنبال خودش دواند. او یادش باشد که 15 روز دیگر باید برای مجوز حرفه‌ای اقدام کند و آن وقت رفتار من را هم می‌بیند. فتحی خیال کرده استقلال شهرداری است و این تیم را می‌تواند مثل شهرداری اداره کند، اما نه! استقلال شهرداری نیست که صدای چیزی در آن درنیاید. من از وزیر ورزش می‌خواهم کسانی را انتخاب کند که به صداقت آنها اطمینان داشته باشد. امثال این آقایان با رفتارشان صداقت را زیر سوال برده‌اند. نفراتی مثل افتخاری و فتحی استقلال را سال‌ها عقب می‌اندازند و کارنامه این آقایان در عملکرد وزارت ورزش ثبت می‌شود. اگر وزیر به هواداران استقلال و افکار عمومی اهمیت می‌دهد، مدیرعاملی برای استقلال انتخاب کند که با مردم روراست و صادق باشد و با اظهارات نابجا دل هوادار و پیشکسوت باشگاه را درد نیاورد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سقوط استقلال و پرسپولیس در رنکینگ جهانی +عکس

ش آگوست 10 , 2019
به گزارش مشرق، وبسایت های مختلف با استفاده از شاخصه های گوناگون رنکینگ تیم های جهانی را اعلام می کنند که یکی از آن ها «کلاب ورلد رنکینگ» است. طبق رتبه بندی این وبسایت باشگاه بارسلونا در صدر بهترین تیم‌های جهان است و تیم ریورپلاته آرژانتین بالاتر از تما...