عملکرد ضعیف مدیریت در نقل و انتقالات سوهان روح هواداران شده است/ آقای آجورلو معجزه فرهاد و بازیکنانش را فراموش کن!

مصطفی آجورلو

استقلال(تاج) با وجود معارفه سرمربی جدید خود، هنوز وارد بازار نقل و انتقالات نشده تا مدیریت باشگاه عملکردی منفی از خود به جا بگذارد.

به گزارش استقلال نیوز،  فرهاد مجیدی رو ۱۲ خرداد به صورت رسمی از سرمربیگریاستقلال(تاج)خداحافظی کرد و این در حالی بود که از چند روز قبل شایعه این جدایی بر سر زبان‌ها افتاده بود و قطعا مدیریت باشگاه هم از آن اطلاع داشت.

بیست روز طلایی و حیاتی پس از جدایی مجیدی به پای جواد نکونام سوخت تا بالاخره ریکاردو ساپینتو روز اول تیر ماه به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید آبی‌ها معرفی شود اما در این بین دردسرهای انتخاب سرمربی باعث شد مصطفی آجورلو و دوستان، فصل نقل و انتقالات را به هیچ جایشان حساب نکنند!

خرید سجاد شهباززاده که شاید نیمکت نشین خوبی برای آبی‌ها باشد و البته هنوز هم قطعی نیست، در برهه‌ای اتفاق افتاد که هجمه زیادی به مدیریت وارد شد و صرفا برای آرام کردن هواداران عصبانی بود.

حال سوال ما از مدیرعامل محترم باشگاه استقلال که در روز معارفه ساپینتو شعارهای زیبایی از جمله ساخت استادیوم اختصاصی و.. داد که تا وقتی عملی نشود باور پذیر نیست، این است که چرا از خواب زمستانی بیدار نمی‌شوید؟آقای آجورلو.. این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست!سرمربی خارجی برای قهرمانی ابزار مناسب می‌خواهد.

شما تا به حال نه تنها بازیکن مناسبی برای پوشش نقاط ضعف استقلال جذب نکردید بلکه هنوز با بازیکنان موثر در کسب قهرمانی هم برای تمدید قرارداد مذاکره‌ای انجام نداده‌اید.این روش منفعلانه در فصل نقل و انتقالات مشابه گل به خودی در دقیقه ۹۰ است.

آقای آجورلو هواداران را بیش از این عذاب و شکنجه روحی ندهید و هر چه سریع‌تر از بازیکنان مدنظر کمیته فنی و سرمربی رونمایی و قراردادشان را رسمی کنید.

آقای آجورلو.. استقلال برای تکرار قهرمانی نیاز به تقویت دارد، معجزه فرهاد و بازیکنانش را فراموش کن!

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال/ از ریکاردو ساپینتو در اسپیناس رونمایی شد!

انتظار به پایان رسید/ ریکاردو ساپینتو سرمربى استقلال شد

نمره مردودی برای آجورلو در انتخاب سرمربی/ مدیرعامل استقلال کار سختی برای آشتی با هواداران دارد!

حالا دیگر باید نگران شویم/ حتی مذاکره با مورینیو هم اینقدر طولانی نمی‌شد!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش فرهاد مجیدی به حضور ساپینتو در استقلال

ج ژوئن 24 , 2022
به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری انتخاب ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی جدید استقلال را به او تبریک گفت و برای این سرمربی آرزوی موفقیت کرد. مجیدی فصل گذشته موفق شد بدون شکست استقلال را قهرمان لیگ برتر کند و رکورد امتیازی تاریخ ل...